تاریخ انتشار: 1398/06/02 20:41
کد خبر: 90397

شیاطین سرخ هم چنان در کابوس از دست دادن پنالتی(عکس)

برای دومین هفته متوالی منچستریونایتد در گل کردن پنالتی خود ناکام ماند.

WoD0qrpt1vQa

به گزارش فرتاک ورزشی، بعد از پیروزی پرگل برابر چلسی در هفته اول به نظر می رسید فصل به کام هواداران یونایتد باشد اما خراب کردن دو پنالتی در دو هفته بعدی باعث شد سهم شیاطین سرخ از شش امتیاز تنها یک امتیاز باشد.

ابتدا هفته گذشته و در نیمه دوم دیدار مقابل ولورهمپتون، شیاطین سرخ صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما روی پاتریشیو ضربه پل پوگبا را مهار کرد تا سهم یونایتد از آن بازی تنها یک امتیاز باشد. بعد از آن بازی اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان و نروژی یونایتد اعلام کرد پنالتی زن عوض خواهد شد و در نهایت در دیدار امروز مقابل پالاس این مارکوس راشفورد بود که پشت ضربه پنالتی قرار گرفت.

اگرچه مهاجم انگلیسی یونایتد موفق به فریب دروازه بان پالاس شد، اما ضربه او به دیرک دروازه برخورد تا دومین پنالتی در دومین هفته متوالی  و بهترین فرصت برای زدن گل تساوی برابر پالاس از دست برود.

البته یونایتد در هفته اول برابر چلسی نیز صاجب پنالتی شده بود که در آن دیدار مارکوش راشفورد موفق به گلزنی شده بود اما در دو هفته بعدی شرایط تغییر کرد و دو پنالتی شاطین سرخ از دست رفت. چلسی نیز در فصل 13-2012 در سه هفته ابتدایی صاحب سه ضربه پنالتی شده بود که بر خلاف یونایتد موفق به گل کردن هر سه موقعیت مسلم گلزنی خود شده بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wxdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لوکاکو: منچستریونایتد برای توجیه ناکامی‌هایش، همیشه من و پوگبا و سانچس را مقصر می‌دانست