تاریخ انتشار: 1398/06/16 18:46
کد خبر: 88835

خبری خوش برای هواداران بارسلونا

لیونل مسی و لوئیس سوارز مراحل پایانی بهبودی مصدومیت شان را پشت سر می گذارند و در بازی شنبه آینده مقابل والنسیا به میدان خواهد رفت.

 به نقل از موندودپورتیوو، لیونل مسی که هنوز در این فصل نتوانسته برای بارسا به میدان برود، این روزها به طور اختصاصی تمرین می کند و از چهارشنبه قرار است به تمرینات گروهی بارسا اضافه شود. او یک ماه پیش از ناحیه همسترینگ پای راست مصدوم شد و در حالی که گمان می رفت از هفته دوم برابر بتیس به میادین برگردد، اینطور نشد و او غایب بزرگ مصاف با بتیس لقب گرفت.

مسی بازی با اوساسونا را هم از دست داد ولی انتظار می رود به بازی هفته بعد برابر والنسیا برسد. این احتمال هم وجود دارد که ارنستو والورده سرمربی بارسا او را برای بازی 26 شهریور برابر دورتموند حفظ کند.

لوئیس سوارز هم که در بازی 25 مرداد مقابل بیلبائو در نیمه اول از ناحیه ساق پای راست مصدوم شد، این روزها سخت در تلاش است تا به بازی شنبه برابر والنسیا برسد. مدت زمان دوری او 4 هفته عنوان شده که دقیقا شنبه آینده خواهد بود ولی تیم پزشکی بارسا خوشبین است که سوارز نیز از چهارشنبه در تمرینات گروهی حاضر شود. عثمان دمبله و نتو دیگر مصدومان بارسا حداقل تا انتهای ماه سپتامبر قادر به حضور در میادین نیستند.

بارسا در هفته های ابتدایی به وضوح غیبت مسی و سوارز را حس کرده است. آنها از سه بازی تنها 4 امتیاز کسب کرده اند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kgkm8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد جدید سوارز برای بارسلونا