تاریخ انتشار: 1398/06/16 23:14
کد خبر: 88820

رئال مادرید؛ امیدوار به نرمش دوباره زیدان

رئال مادرید قصد دارد در تابستان دیگر زمینه بازگشت دنی سبایوس به مادرید را فراهم کند.
 رئال مادرید؛ امیدوار به نرمش دوباره زیدان

دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی و جوان آرسنال در اوایل تابستان نمایش بسیار خوبی در رقابت های جام ملت های اروپا در رده جوانان از خود ارائه داده و همگان امیدوار بودند زین الدین زیدان اجازه ماندن وی را در برنابئو صادر کند؛ اتفاقی که در نهایت رخ نداد و دنی سبایوس به طور قرضی راهی آرسنال شد.

اما این هافبک آینده دار در شروع فصل با لباس توپچی ها نمایش امیدوار کننده ای داشته و همین روند در تیم ملی اسپانیا نیز ادامه یافته است. نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد هیچگونه بند خرید برای آرسنال در قرارداد دنی سبایوس وجود ندارد و وی تحت هر شرایطی در تابستان سال بعد به رئال مادرید بازخواهد گشت.

در گذشته اخباری در مورد اختلاف بین زین الدین زیدان و دنی سبایوس به دلیل نیمکت نشینی های مکرر هافبک جوان اسپانیایی در آخرین فصل حضور زیزو در برنابئو شنیده شده بود، اما مدیران رئال مادرید امیدوارند زیدان در مورد دنی سبایوس نیز رویه ای همانند گرت بیل و خامس رودریگز را پیش رو گیرد.

در ابتدای تابستان کمتر کسی تصور می کرد زیدان اجازه ماندن این دو بازیکن را در رئال مادرید بدهد، اما برنامه های نقل و انتقالاتی مطابق میل زیزو پیش نرفت و در نهایت گرت بیل و خامس ماندنی شدند. هر دوی این بازیکنان شروع خوبی در فصل جاری داشته و فلورنتینو پرز امیدوار است همین روال در مورد دنی سبایوس نیز تکرار شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8mdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان قول داد به من فرصت بازی کردن می دهد