تاریخ انتشار: 1398/06/21 17:40
کد خبر: 88320

تاریخ رونمایی از مدافع برزیلی رئال مادرید

ادر میلیتائو مدافع برزیلی جدید رئال چهارشنبه آینده در بازی با پی اس جی از ابتدا در ترکیب ثابت رئال به میدان خواهد رفت.

 به نقل از مارکا، ادر ملیتائو تابستان امسال از پورتو به رئال پیوست تا سومین مدافع میانی فصل کهکشانی ها پس از راموس و واران باشد ولی او هنوز نتوانسته در بازی های رسمی برای رئال به میدان برود.

میلیتائو دو روز پیش در بازی برزیل و پرو برای سلسائو به میدان رفت؛ در دیداری که به شکست 1-0 برزیلی ها ختم شد. زیدان که هنوز به میلیتائو اعتماد نکرده، به نوعی چاره ای ندارد تا به این بازیکن در بازی چهارشنبه آینده مقابل پی اس جی در پارک دو پرنس از ابتدا میدان بدهد. در آن بازی سرخیو راموس و ناچو محرومند و واران و ملیتائو تنها مدافعان میانی در دسترس رئال خواهند بود.

شرایط برای بازی روز شنبه مقابل لوانته اما متفاوت است. میلیتائو پس از بازی برزیل و پرو در لوس آنجلس، امروز به مادرید رسیده و تنها فردا را برای تمرین فرصت دارد. زیدان قصد دارد از زوج راموس و ناچو برابر لوانته استفاده کند و به این ترتیب واران و ملیتائو فرصت استراحت تا بازی با پی اس جی نصیب شان خواهد شد.

 هفته پیش رو می تواند هفته بسیار تعیین کننده ای برای میلیتائو باشد. او باید برابر ادینسون کاوانی و مائورو ایکاردی به میدان برود و فرصت مناسبی برای اثبات توانایی هایش به زیدان خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8wx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بازیکنان رئال را کمتر هو کنید!