تاریخ انتشار: 1398/06/21 21:47
کد خبر: 88302

دنی آلوس :حالا زمان تصمیم گیری است

دنی آلوس، مدافع برزیلی در مورد دلایل انتقال به سائوپائولو صحبت کرد.
دنی آلوس :حالا زمان تصمیم گیری است

بعد از جدایی از پاری سن ژرمن، اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال دنی آلوس به تیم هایی چون بارسلونا و یوونتوس مطرح شد و این مدافع باتجربه ضمن تایید این پیشنهادات، مدعی شد هدف او حضور در جام جهانی 2022 بوده است.

دنی آلوس گفت: من شانس بازگشت به یوونتوس و همچنین فرصتی برای انتقال به بارسلونا داشتم و آنها خواهان جذب من بودند. اما با خودم فکر کردم فکر می کنم این باشگاه به من چه خواهد داد؟ چگونه این تیم من را به شخصیت بهتری تبدیل خواهد کرد؟ چگونه این باشگاه من را به یک بازیکن حرفه ای تر تبدیل خواهد کرد؟ "

وقتی که به اردوی تیم ملی پیوستم به هم تیمی هایم گفتم من نمی خواهم درباره نقل و انتقالات چیزی بدانم. من یک بازیکن آزاد هستم اما فعلا نمی خواهم هیچ چیزی را بدانم.

چرا؟ چون باید اینجا خوب بازی کنم تا درهای زیادی به رویم باز شود. مردم کیفیت، فداکاری و دستاوردهای من را می دیدند. بعد از پایان بازی های کوپا آمه ریکا به این فکر کردم که چه شرایطی پیش روی من است. اما هیچ یک از پیشنهاداتم به جز تیم رویاهای من، چیزی نبودند که من می خواستم.

آنچه من می خواستم داشتن ثبات در مبارزه برای حضور در جام جهانی 2022 بود و این نقطه شروع چالش بعدی من بود. اکثر باشگاه ها چنین پیشنهادی به من ندادند، زیرا آنها به من اعتقادی ندارند و فکر می کنند من تاریخ انقضا دارم. من از زمان شروع دوران ورزشی ام به خودم گفتم که من بازیکنی آزاد هستم. وقتی کارم را شروع کنم تصمیم می گیرم و هنگام پایان هم تصمیم‌گیری می‌کنم.

امکانات سائوپائولو مانند باشگاه، تاریخچه این تیم و ... همه اینها در کنار پیوندی محکم و منحصر به فرد با این تیم، در بین پیشنهادهایی که داشتم باعث تصمیم گیری من شد. بنابراین من به این نتیجه رسیدم که حالا زمان تصمیم گیری است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27ga9g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




دنی آلوس؛پر افتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان