تاریخ انتشار: 1398/06/26 22:46
کد خبر: 87682

واکنش سرمربی اتلتیکو به ژست رونالدو

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید در مورد اتفاقات پرحاشیه فصل قبل مقابل یوونتوس صحبت کرد.
واکنش سرمربی اتلتیکو به ژست رونالدو

دیگو سیمئونه پس از پیروزی تیمش در بازی رفت مقابل یوونتوس ژست توهین آمیزی از خود نشان داد و کریستیانو رونالدو در بازی برگشت و بعد از هت تریک همان رفتار را تکرار کرد. حالا سیمئونه در مورد آن بازی و البته دیدار فردا شب دو تیم صحبت کرده است.

سیمئونه در مورد یوونتوس و تکرار بازی سال قبل گفت: "یوونتوس همیشه یک تیم مبارزه طلب است و بازیکنان با پتانسیل بالا و خوبی در اختیار دارد. در مورد بازی فردا ایده گرفتن از دو بازی سال گذشته دشوار خواهد بود؛ زیرا سبک کاری مائوریتسیو ساری متفاوت است.

فوتبال همیشه فوتبال است و همه چیز می تواند تغییر کند. به عملکرد سال گذشته آژاکس و ما در سال 2014 نگاه کنید. گاهی برخی تیم ها عملکردی از خود ارائه می دهند که از آنها انتظار نمی رود. هر رقیبی می تواند مشکلاتی ایجاد کند و ما در تلاش هستیم تا با این نوع رقابت ها انطباق داشته باشیم."

تجزیه و تحلیل آخرین شکست در لالیگا؟ در موردجزئیات با بازیکنان بحث شده، نه با شما. در مواردی باید بهبود یابیم و در بسیاری از موقعیت ها که ما باید بهتر کار کنیم.

آماده شدن برای بازی کردن مقابل کریستیانو رونالدو بسیار سخت است زیرا او در امر گلزنی خیلی خطرناک بوده و در مقابل دروازه مانند یک حیوان خطرناک است. بازی کردن مقابل رونالدو آسان نیست اما ما در گذشته هم در مقابل او پیروز شده و هم شکست خورده ایم. رونالدو کارنامه فوق العاده ای دارد و در هر شرایطی در نزدیکی محوطه ایجاد خطر می کند و کنترل وی آسان نیست.

ژست سال قبل؟ وقتی رونالدو در بازی برگشت چنین حرکتی را انجام داد، لابد همان احساسی را داشت که من هنگام بروز چنین رفتاری داشتم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jp6dl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 واکنش سیمئونه به اخراج رونالدو