تاریخ انتشار: 1398/06/31 23:20
کد خبر: 87032

این یک موضوع بسیار مهم است؛ امیدوارم چلسی به شکست خوردن عادت نکند

ژوزه مورینیو، سرمربی اسبق چلسی نظرات جالبی در مورد تیم فرانک لمپارد دارد.
 این یک موضوع بسیار مهم است؛ امیدوارم چلسی به شکست خوردن عادت نکند

آبی های لندن امروز در دیدار مقابل لیورپول اگرچه نمایش خوبی ارائه دادند، اما در نهایت 1-2 مغلوب شدند. ژوزه مورینیو ابراز امیدواری کرد چلسی به شکست خوردن عادت نکند و همچنین به تمجید از فرانک لمپارد، سرمربی جوان این تیم پرداخت.

ژوزه مورینیو درباره شکست چلسی به اسکای اسپورت گفت: "امیدوارم که آنها به شکست خوردن عادت نکنند و این یک موضوع بسیار مهم است، زیرا وقتی فقط بخاطر اینکه تیم خوب بازی کرده، شما بهترین عملکرد خود را ارائه داده و مردم می توانند به آنها افتخار کنند به شکست خوردن عادت کنید، این همان زمانی است که باشگاه های بزرگ دیگر نمی توانند بزرگ بمانند.

بنابراین من فکر نمی کنم چلسی به شکست خوردن عادت کند. اما معتقدم این نشان می دهد که مردم برای آنچه در این فصل برایشان رخ می دهد آماده هستند. هواداران چلسی آماده هستند تا از یکی از بهترین و حرفه ای ترین بازیکنانی که من تاکنون با وی کار کرده ام را حمایت کنند.

شما امروز باید به عملکرد، نتیجه و واقعیت اعداد توجه کنید؛ لیورپول 10 امتیاز از چلسی جلوتر است. بنابراین بگذارید این موضوع را واضح بیان کنیم؛ چلسی نمی تواند برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه کند. پس باید از فلسفه آنها یعنی زمان دادن به بازیکنان و سرمربی پشتیبانی کنیم.

من ایده بازی چلسی را دوست دارم و فکر می کنم سبک بازی این تیم به وضوح با فوتبال امروز و بازیکنانی که در اختیار دارند سازگار است. اما آنها خیلی از مسیر قهرمانی دور هستند و حتی وقتی پنجره نقل و انتقالات چلسی باز شود هم با خرید یک یا دو بازیکن نمی توانند مدعی قهرمانی باشند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8wgp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 برای ژوزه مورینیو احترام بیشتری قائل باشید