تاریخ انتشار: 1398/07/01 22:04
چه کسی مرد سال فوتبال جهان خواهد شد؟
کد خبر: 86915

زنده با مراسم بهترین های فیفا

امشب بهترین بازیکن سال فوتبال جهان از سوی فیفا در میلان معرفی خواهد شد.
زنده با مراسم بهترین های فیفا

هیجان در فوتبال جهان به اوج خواهد رسید و امشب یکی از بین ویرژیل فن دایک، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو عنوان مرد سال فیفا را از آن خود خواهد کرد. چندی قبل مدافع هلندی و باکیفیت لیورپول بالاتر از دو رقیب خود به عنوان بهترین بازیکن لیگ قهرمانان برگزیده شد و باید دید امشب از بین این سه ستاره، چه کسی جایزه بست فیفا را از آن خود می کند.

اما امشب جوایز دیگری همچون بهترین سرمربی سال آقایان، بهترین بازیکن و سرمربی زن، جایزه زیباترین گل سال و تیم منتخب فیفا نیز در خلال این مراسم اهدا خواهد شد.

 

لحظه به لحظه مراسم امشب را پوشش خواهیم داد؛

 

22:45: مارچلو بیلسا و باشگاه لیدز یونایتد برنده جایزه فرپلی سال 2019 شدند.

500

22:41: ساری ون وندل هلندی بهترین دروازه بان زنان در سال 2019 شد.

501

22:37: سیلویا گرکو بعد از دریافت جایزه گفت: عصر بخیر به همه. من می خواهم این جایزه را با آگوستو تقسیم کنم. نیکولیس، در اینجا بازیکنان و بسیاری از بت های تو حضور دارند. ما در اینجا نماینده پالمیراس و همه طرفداران برزیلی جهان هستیم و من این جایزه را به همه افرادی که در شرایط مشابه زندگی می کنند تقدیم می کنم.

فوتبال می تواند زندگی افراد را دگرگون کند و من واقعا از روایت گل های تیمم لذت می برم. همچنین باید از مارکوس سوزا روزنامه نگار برزیلی که به ما توجه داشت تشکر کنم. فیفا ما را به جام جهانی بانوان دعوت کرد و ما واقعا از این بازی ها لذت بردیم. من می خواهم از فیفا تشکر کنم. ما باید موانع را بشکنیم، همه مستحق یک فرصت هستند.

22:32: سیلویا گرکو و فرزندش به عنوان برترین هوادار فصل گذشته فوتبال جهان انتخاب شدند این مادر برای فرزند نابینایش مسابقات فوتبال را گزارش و تحلیل می‌کرده است

502

22:28: یورگن کلوپ بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین سرمربی سال گفت: این جایزه ارزش زیادی دارد و من نمی دانم چه باید بگویم. من باید از خیلی ها تشکر کنم، اول از خانواده ام، چه کسی چنین چیزی را چهار سال پیش تصور می کرد. تیم پوچتینو نیز به فینال رسید و فقط یک بازی اختلاف ما بود.

503

همچنین باید از پپ گواردیولا و تیمم تشکر می کنم. من یک تیم باورنکردنی دارم. به عنوان یک مربی شما فقط می توانید به اندازه تیم خود خوب باشید. من بسیار افتخار می کنم که مربی این بازیکنان هستم. اما من اینجا هستم زیرا بسیاری از مردم به من رای داده اند، اما افرادی هستند که امکانات ما و فرصت خوب زندگی کردن را مثل ما را ندارند. من عضو گروهی خانوادگی به نام "رفت و آمد خانوادگی" شده ام؛ ابتکاری برای بهبود زندگی افراد. می توانید به گوگل بروید و این گروه را جستجو کنید"

 

 

22:23: یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول که تیمش فاتح لیگ قهرمانان شد، به عنوان بهترین سرمربی سال انتخاب شد.

3

22:20: دنیل زوری برنده جایزه بهترین گل سال فیفا (پوشکاش) شد

4

محل برگزاری مراسم بهترین های فیفا در میلان

5

 

مارک آندره تراشتگن گلر بارسلونا گفت: آلیسون سال خوبی را رقم زد و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، اما همیشه نامزدهایی وجود دارند و امیدوارم که آلیسون بتواند جایزه بهترین سنگربان سال را بدست آورد.

روبرتو مانچینی، سرمربی فعلی تیم ملی ایتالیا و فابیو کاپلو، سرمربی سابق ایتالیایی نیز از مهمانان این مراسم هستند.

6

7

 

سرخیو راموس گفت: "حقیقت این است که بودن در اینجا یک افتخار بزرگ است و این پاداش کار و تلاش فراوان است، لحظه ای بسیار زیبا برایم رقم خورده و چه بهتر که با همسرم اینجا هستم.

 

لوکا مودریچ، برنده جایزه مرد سال جهان سال گذشته در کنار خانواده

8

 

 

تصویری از یورگن کلوپ، ویرژیل فن‌دایک‌ و آلیسون در مراسم بهترین‌های فیفا

 

ژوزه مورینیو در خلال این مراسم گفت: من فکر می کنم قهرمانی در لیگ برتر باورنکردنی است و پپ این کار را انجام داد، اما فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز موضوع خاصی دارداستاین طبیعی است که پوچتینو و کلوپ نیز نامزدباشند. بازگشت به میلان شگفت انگیز است  اما من هرگز تنها نیستم. هواداران اینتر طرفداران آنها به من عشق می ورزند می دانم که به معنای کسب جوایز در این سطح به چه معناست.

فیل نویل سرمربی تیم زنان انگلیس گفت: یک سال باورنکردنی را سپری کردم و امسال یکی از بهترین های سال من است. من وارد فوتبال بانوان شده ام و احساس افتخار می کنم

ایارا دی آمیکو، مجری اسکای اسپورتس و رود گولیت مجریان برنامه امشب هستند.

 

مارکو فان باستن، ستاره سابق فوتبال هلند در مورد مراسم امشب گفت: "این یک اتفاق خیلی خاص برای من است چون مراسم در میلان برگزار می شود. همیشه خوشحالم که با بهترین ها در اینجا حضور داشته باشم. فکر می کنم بهترین بازیکن جهان لیون مسی است اما این جایزه به کسی می رسد که بهترین عملکرد در فصل گذشته داشته ورا بازی کرد و من فکر می کنم فن دایک سال قبل خیلی خوب بازی کرد.

فرانکی دی یونگ، هافبک جوان بارسلونا نیز یکی از حاضران در این مراسم است.

 

 

نگاهی گذرا به عملکرد فنی ویرژیل فن دایک، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو

 

 

 

لیونل مسی، یکی از سه نامزد بهترین بازیکن سال راهی میلان می شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxx6d

آخرین اخبار