تاریخ انتشار: 1398/07/02 22:33
کد خبر: 86783

بارسا برای گریزمان نگران است

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا هنوز در این تیم به شرایط آرمانی نرسیده است.
 بارسا برای گریزمان نگران است

آنتوان گریزمان، مهاجم 28 ساله و فرانسوی اتلتیکومادرید در تابستان امسال و بعد از جنجال های فراوان بین دو باشگاه راهی بارسلونا شد، اما وی هنوز قادر به ارائه توانایی های خود در تیم جدیدش نشدهاست.

فصل برای بارسا هرگز خوب آغاز نشده و کسب تنها هفت امتیاز از پنج بازی باعث شده آنها یکی از بدترین شروع های خود در دهه های اخیر را تجربه کند. با توجه به مصدومیت لیونل مسی و لوییس سوارز، هواداران بارسلونا امیدوار بودند آنتوان گریزمان بتواند در هفته های ابتدایی نتایج را به سود آبی اناری ها رقم بزند، اما این اتفاق به ندرت رخ داد.

نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد در هیئت مدیره باشگاه بارسلونا تردیدهایی در مورد صحت تصمیم به جذب آنتوان گریزمان و این همه تلاش برای خرید او ایجاد شده و آنها نگرانند سرنوشت فیلیپ کوتینیو برای این ستاره 28 ساله تکرار شود.

کوتینیو نیز نزدیک به دو سال قبل و با سر و صدای فراوان از لیورپول به بارسلونا پیوست، اما وی در نوکمپ هرگز نتوانست با سبک بازی آبی اناری ها تطبیق پیدا کند و در نهایت در اواخر تابستان بایرن مونیخ کوتینیو را به صورت قرضی جذب کرد. تکرار این سرنوشت به منزله یک سرمایه گذاری هنگفت اما اشتباه برای بارسلونا خواهد بود. مدیران این باشگاه امیدوارند آنتوان گریزمان خیلی زود به روزهای اوج خود رسیده و قادر به تکرار عملکرد درخشان خود در اتلتیکومادرید در لباس بارسلونا هم باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kggvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 گریزمان: هم لالیگا را می خواهیم هم لیگ قهرمانان را