تاریخ انتشار: 1398/07/15 19:53
کد خبر: 85169

بی اعتمادی زیدان به ستاره رئال مادرید!

وینیسیوس جونیور، ستاره جوان برزیلی رئال مادرید، نتوانسته در این فصل درخشش سال قبل خود را برای کهکشانی ها تکرار کند.

وینیسیوس جونیور، جوان 19 ساله و برزیلی باشگاه رئال مادرید، نتوانسته در فصل جدید خود را به بخش ثابتی از برنامه های زین الدین زیدان تبدیل کند. این برزیلی در بازی با گرانادا نیز از لیست رئال مادرید خارج شد تا هم‌وطن او یعنی رودریگو جانشینش شود.
زیدان در هفته های اخیر از اعتماد به نفس پایین وینیسیوس صحبت کرده است اما واقعیت این است که این بازیکن تنها در 313 دقیقه از 900  دقیقه ممکن، در این فصل بازی کرده است.

باشگاه رئال مادرید انتظار داشت که وینیسیوس دقایق بیشتری در زمین حاضر شود اما او تا به این جا نتوانسته اعتماد زیدان را جلب کند. 
سال گذشته در چنین روزهایی وینیسیوس اولین بازی خود را برای تیم اصلی رئال مادرید انجام داده بود و توانسته بود 12 دقیقه برای این تیم به میدان برود اما در هفته های بعد او عملکرد فوق العاده ای در ترکیب لوس بلانکوس داشت و فرصت بیشتری برای حضور در زمین پیدا کرد.

با این وجود او حالا در دو بازی اخیر رئال حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته است و در بازی روز شنبه مقابل گرانادا نیز، کار را از روی سکوهای استادیوم دنبال کرد. 
زیدان هر روز در کمپ تمرینی والدیباس با وینیسیوس کار می کند اما نتوانسته راهی برای حضور دائمش در ترکیب اصلی رئال پیدا کند اما او همیشه به این موضوع اذعان می کند که هر چقدر در زمین حاضر باشد می خواهد برای کهکشانی ها موثر واقع شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9e5w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارشگر جنجالی به صداوسیما بازگشت