تاریخ انتشار: 1398/07/16 12:02
کد خبر: 85104

مشخص شد که حق با مورینیو بود!

وبسایت فوتبال365 در یادداشتی به پنج واقعیت پرداخته که مورینیو در دوران حضور در منچستریونایتد به آنها اشاره می‌کرد و حالا مشخص شده که حق با او بوده است.
مشخص شد که حق با مورینیو بود!

ژوزه مورینیو زمانی که سکان هدایت منچستریونایتد را در دست داشت به دلیل نتایج ضعیف تیمش در فصل گذشته دائما با انتقادهای شدید روبرو بود و همه حرفهای او از سوی منتقدینش تخطئه می‌شد اما وبسایت فوتبال365 در یادداشتی به پنج مورد از نظرات مورینیو در یونایتد پرداخته و می‌گوید گذشت زمان ثابت کرده که در این موارد حق با آقای خاص بوده است.

اولین ادعای مورینیو این بود که کسب مقام دوم لیگ برتر در فصل پیش از اخراجش دستاوردی خارق‌العاده بوده. زمانی که مورینیو چنین ادعایی کرد هواداران و کارشناسان به او خندیدند و معتقد بودند قهرمانی در لیگ برتر کمترین موفقیتی است که شیاطین سرخ باید به آن قانع باشند و مربی این تیم هرگز نباید از کسب مقاوم دوم لیگ به  عنوان موفقیتی بزرگ یاد کند. ولی فصل گذشته و به خصوص فصل جاری نشان داد که مورینیو از شرایط و داشته‌های تیمش آگاهی کامل داشته. کار یونایتد به جایی رسیده که امسال حتی قرار گرفتن در میان چهار تیم اول لیگ برتر برایش به رویایی بزرگ تبدیل شده است.

دومین ادعای مورینیو این بود که پوگبا ستاره‌ای است که نمی‌توان به او اعتماد کرد. شاید پوگبا تکنیکی‌ترین بازیکن سه فصل اخیر منچستریونایتد باشد ولی گذشت زمان ثابت کرده که حق با مورینیو بوده و پوگبا در رختکن شیاطین سرخ نقش یک ویروس مخرب را بازی می‌کند.

سومین ادعای مورینیو این بود که مارکوس راشفورد یک سانترفوروارد طبیعی نیست. زمانی که  مورینیو در بدو ورود به اولدترافورد زلاتان و روملو لوکاکو را به این تیم آورد کارشناسان انگلیسی از این می‌گفتند که با حضور این دو، راشفورد جوان آینده‌دار انگلیسی خط حمله این تیم دیگر نمی‌تواند آنطور که استحقاقش را دارد بدرخشد. ولی مورینیو معتقد بود راشفورد سانترفوروارد طبیعی نیست. این روزها هواداران یونایتد راشفورد را به شدت زیر ضرب انتقاد گرفته و با گذشت زمان مشخص شده که در این مورد هم حق با مورینیو بوده.

دو مورد دیگری که مورینیو در زمان حضور در یونایتد به آن باور داشته و گذشت زمان ثابت کرده یکی اعتماد نداشتن او به کیفیت بازی آندرئاس پریرا بوده و دیگری امیدواری‌اش به استعداد و درخشش اسکات مک‌تومینای که به دستور او به منچستریونایتد ملحق شده بود. در این دو مورد نیز گذر زمان ثابت کرده که حق با مورینیو بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/396gpw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 مورینیو: شاید یک روز سرمربی یک تیم ملی شوم