تاریخ انتشار: 1398/07/16 16:52
کد خبر: 85061

هافبک برزیلی منچستر: باید ساکت شویم و فقط کار کنیم!

فرد، هافبک برزیلی منچستریونایتد، معتقد است که بازیکنان این تیم برای کسب نتایج بهتر باید بیشتر تلاش کنند.

منچستر یونایتد طی هفته های اخیر نتایج کابوس واری کسب کرده است. آن ها روز یک شنبه نیز مقابل نیوکاسل قعر جدولی شکست خوردند تا به رتبه عجیب دوازدهم سقوط کنند.

فرد، هافبک برزیلی منچستریونایتد، یکی از کسانی است که طی هفته های اخیر انتقادات زیادی نسبت به عملکردش مطرح شده است. او که با قیمت 52.5 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوسته بود، نتوانسته روزهای خوبی را در جمع شیاطین سرخ سپری کند.

فرد پس از شکست یونایتد مقابل نیوکاسل در مورد انتقادات مطرح شده نسبت به خودش گفت:" بعضی از منتقدان به شکل بی معنایی صحبت می کنند اما بسیاری از آن ها به من کمک می کنند. من همچنین دوست دارم که چیزهایی که مردم در مورد من می‌گویند را بخوانم  چرا که با خواندن آن ها پیشرفت می کنم."

فرد کاملا به چالشی که در یونایتد با آن روبرو شده، آگاه است و سعی می کند از فرصتی که به او رسیده استفاده کند. او در این رابطه نیز گفت:" بله می دانم. هر روز که وارد زمین تمرین می شوم و نام های بزرگ بیرون ورزشگاه را می بینم، سعی می کنم تلاش خود را بیشتر کنم. من می دانم که منچستریونایتد یک باشگاه بزرگ است و دوست دارم بیشتر از این ها در مورد تاریخ این باشگاه، بهترین بازیکنانش و لحظات تاریخی آن بخوانم.
سال های اخیر اصلا برای ما خوب پیش نرفته است. رقیبان ما دائما در حال کسب عناوین مختلف هستند و ما حتی در لیگ قهرمانان هم حضور نداریم. این موضوع هواداران را غمگین کرده و من نیز از آن ناراحت هستم. ما باید برای بهتر شدن فقط سکوت کنیم و بر تلاش خود بیفزاییم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mxml5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مشخص شد که حق با مورینیو بود!