تاریخ انتشار: 1398/07/16 22:36
توپ پر سرمربی پرتغالی؛
کد خبر: 85035

کارلوس کی‌روش و انتقاد از شایعات در مورد خامس!

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا تاکید کرد هیچ بازیکنی نمی تواند از وی درخواست عدم حضور در اردو را بدهد.
کارلوس کی‌روش و انتقاد از شایعات در مورد خامس!

تیم ملی کلمبیا ابتدای هفته بعد در شرایطی در دیداری دوستانه به مصاف شیلی خواهد رفت که اخبار حاکی از آن بود که خامس رودریگز، ستاره مشهور کلمبیا از کارلوس کی روش خواسته این اردو در ترکیب کلمبیا شرکت نکند؛ شایعاتی که عدم خرسندی سرمربی سابق تیم ملی ایران را در پی داشته است.

سرمربی کلمبیایی راس ساعت 9:01 دقیقه صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: من در این بازیکنان نکات مثبت فراوانی دیده ام. شرایط تیم ملی کلمبیا بسیار خوب است و بازیکنانم خلاقیت زیادی دارند. بعد از اعلام لیست تیم ملی گمانه زنی های زیادی ایجاد شد، اما ما نباید این شایعات را با واقعیت اشتباه بگیریم. خامس و فالکائو در تیم ملی بسیار مهم هستند، اما من دوست ندارم درباره بازیکنانی صحبت کنم که در اردو حاضر نیستند.

من فکر نمی کنم مردم در کلمبیا چنین شایعاتی را باور کنند. من هر تصمیمی می گیرم درباره آن خیلی خوب فکر کرده ام. نه تنها من، بلکه مشورت با گروه فنی نیز انجام می شود و من هرگز از صحبت با آنها خسته نمی شوم.

این شایعات که خود خامس از من خواسته به اردوی تیم ملی کلمبیا دعوت نشود هرگز حقیقت ندارد، در زندگی من هرگز رخ نداده که یک بازیکن از من بخواهد در اردوی تیم ملی غیبت کند. بازیکنانی که در اردو هستند باید دو هدف مهم را در نظر داشته باشند؛ ادامه این روند و پذیرش ارزش های جدید."

تیم ملی کلمبیا در رقابت های کوپا آمه ریکا با شکست در ضربات پنالتی مقابل شیلی از دور رقابت ها کنار رفت و حالا کی روش در تقابل دوباره، در خصوص این دیدار صحبت کرده است.

fw6RCi5lnp1I

سرمربی پرتغالی ادامه داد: "نتایج خود گویای همه چیز هستند و باید متوجه باشیم که در بازی اخیر مقابل شیلی مغلوب شدیم و آنها بهتر بودند. ما نمی توانیم بگذاریم همان اشتباهات تکرار شود و باید تغییر کنیم. باید درک کنیم که حریف از ما بهتر است، وگرنه هرگز پیشرفتی حاصل نمی شود. من با بازیکنان باتجربه کار می کنم. در فوتبال نیز باید بدانید که چه موقع توقف کنید. وقتی توپ را در اختیار دارید، بدون قدرت یا سرعتی هیچ اتفاقی نمی افتد، اما وقتی توپ در اختیار حریف است همین فاکتورها کارساز می شود.

شما همانطور که تمرین می کنید بازی هم می کنید. تمرینات ما باید در بهترین زمین ها برگزار شود بلکه در بازی ها تحت تاثیر حریف قرار نگیریم. اگر از شرایط بازیکنان خبر ندارید، پس در واقع از فوتبال اطلاعی ندارید. فالکائو بعد از جام جهانی 2014 برزیل فقط در 55 درصد اردوها دعوت شده و این به دلیل مصدومیت یا تصمیمات فنی بوده است. شما باید بدانید که چگونه تصمیم گیری کنید، من معتقدم وقتی می خواهیم برای سه امتیاز به رقابت بپردازیم، باید بهترین بازیکنان را روانه زمین کنیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kgqvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی نام آشنای ایرانی هدایت تیم دانمارکی را بر عهده گرفت

هروه رنار نزدیک‌تر از همیشه به تیم ملی!؟
دالیچ و هلیلهودزیچ گزینه نهایی مراکش