تاریخ انتشار: 1398/07/16 23:42
کد خبر: 85025

ناراحتی سرمربی اینتر از عدم جذب ویدال

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر از عدم جذب آرتورو ویدال در تابستان امسال بسیار ناراحت است.
ناراحتی سرمربی اینتر از عدم جذب ویدال

آرتورو ویدال زیر نظر کونته روزهای درخشانی را در یوونتوس سپری کرده و در تورین بود که تبدیل به یک ستاره بین المللی شد. در طی دو تابستان گذشته، اینتر تلاش زیادی برای جذب این هافبک باتجربه شیلیایی انجام داد و امسال و با توجه به علاقه کونته به همکاری با آرتورو ویدال، شایعات زیادی در مورد نهایی شدن این انتقال شنیده شد، اما در نهایت خواسته سرمربی جدید نراتزوری محقق نشد.

سرمربی ایتالیایی و پیشین چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی علاقه شدیدی به جذب آرتورو ویدال داشت، اما با این حال این توافق به دلایل بسیاری تحقق پیدا نکرد و هافبک سابق بایرن مونیخ در نهایت به مدت یک فصل دیگر در بارسلونا ماندگار شد.

اما امروز کالچومرکاتو در گزارشی مدعی شد کونته از عدم جذب ویدال بسیار ناراحت بوده و معتقد است حضور او می توانسته قدرت خط میانی تیمش را افزایش داده و هافبک های اینتر را تکنیل کند.

همچنین فرناندو یورنته، مهاجم سابق تاتنهام نیز که در تابستان به ناپولی ملحق شد، دیگر پشیمانی آنتونیو کونته در بازار نقل و انتقالات امسال است. قرارداد مهاجم اسپانیایی که شروع خوبی در این فصل سری آ داشته، مورد توجه اینتر نیز قرار داشت، اما تعلل نراتزوری در عقد قرارداد با این مهاجم باتجربه باعث شد فرناندو یورنته در نهایت راهی ناپولی شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36w6v7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی دست بردار ویدال نیست