تاریخ انتشار: 1398/07/18 00:30
کد خبر: 84901

ستاره ناپولی آماده تمدید قرارداد

دریس مرتنز، ستاره بلژیکی ناپولی که برای دیدار با سن‌مارینو در اردوی تیم ملی کشورش به سر می‌برد گفت برای تمدید قراردادش با باشگاه ناپولی آماده است.
ستاره ناپولی آماده تمدید قرارداد

دریس مرتنز، ستاره بلژیکی ملی‌پوش باشگاه ناپولی یکی از بازیکنان محبوب این باشگاه در میان هواداران است. مرتنز که فوتبال خود را در کشورش بلژیک آغاز کرده امسال هفتمین فصل حضورش در ناپولی را پشت سر می‌گذارد و برای این تیم در 286 بازی 114 گل به ثمر رسانده است.

اما با توجه به اینکه قرارداد مرتنز با ناپولی سال آینده میلادی به پایان می‌رسد او می‌تواند از ماه ژانویه با تیمهای دیگر مذاکره کند و به همین دلیل شایعات زیادی در ناپولی درباره ترک باشگاه توسط ستاره محبوب بلژیکی و پیوستنش به تیمهای دیگر مطرح شده که باعث نگرانی هواداران این باشگاه شده است.

ولی مرتنز که برای بازی فردا با سن مارینو در اردوی تیم ملی کشورش به سر می‌برد در گفتگو با رادیو RBTF گفت:" من هیچوقت اینقدر احساس جوانی نکرده‌ام. درست است 32 ساله هستم ولی حتی از وقتی بیست و پنج یا بیست و شش ساله بودم هم احساس آمادگی بیشتری دارم. من دارم بهترین فوتبالم دوران ورزشی‌ام را بازی می‌کنم و قصد دارم حالا حالاها به فوتبال بازی کردن ادامه دهم".

ستاره بلژیکی ناپولی در ادامه گفت:" البته که به رکورد مارادونا در ناپولی فکر می‌کنم. همه دارند در این باره صحبت می‌کنند. من از اینکه به رکورد اسطوره‌ای مثل دیگو اینقدر نزدیک شده‌ام به خودم می‌بالم. فقط می‌توانم این را بگویم که می‌خواهم در ناپولی بمانم ولی در حال حاضر نمی‌توانم چیزی بیشتر از این بگویم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36w69z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آنچلوتی: رئال در مورد فروش خامس مقاومت کرد