تاریخ انتشار: 1398/07/18 11:45
کد خبر: 84857

گیگز:باور نمی کنم رئال بخواهد گرت بیل را از دست بدهد!

رایان گیگز، سرمربی تیم ملی ولز می‌گوید گرت بیل ستاره ولزی رئال در این تیم شرایطی به مراتب بهتر از قبل دارد و او از اینکه رئال خواهان ترک باشگاه توسط او است تعجب می‌کند.
گیگز:باور نمی کنم رئال بخواهد گرت بیل را از دست بدهد!

درحالیکه تیم ملی ولز امروز در خاک اسلواکی در رقابتهای مقدماتی یورو2020 به مصاف تیم ملی این کشور می‌رود، جنجال‌های اخیر ستاره ولزی رئال، گرت بیل با این باشگاه اسپانیایی باعث شده نگاه‌های زیادی به او و تیم ملی ولز دوخته شود.

رایان گیگز، سرمربی تیم ملی ولز در آستانه دیدار با اسلواکی درباره گرت بیل صحبت کرده و ضمن حمایت از او گفت باورش نمی‌شود که رئال مادرید بخواهد چنین ستاره‌ای را از دست بدهد.

گیگز در این باره گفت:" من به عنوان ناظر بیرونی می‌بینم که وضعیت بیل در رئال به مراتب بهتر شده. گرت نسبت به قبل خیلی بهتر بازی می‌کند. بیل هم مثل همه فوتبالیستها دلش می‌خواهد بازی کند، در زمین باشد و خودش را نشان بدهد".

سرمربی تیم ملی ولز در ادامه گفت:" شکی نیست که شرایط غیرفوتبالی در رئال مادرید روی گرت تاثیر گذاشته. ولی در فوتبال شرایط خیلی زود عوض می‌شود و گرت حالا در رئال بازی می‌کند و از این بابت خوشحال است. من انتظار دارم او به درخشش در رئال ادامه بدهد و نمی‌فهمم چرا باشگاهی به بزرگی رئال باید بخواهد چنین بازیکن خوبی را از دست بدهد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gamw5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش عجیب و دور از انتظار هوادار رئال در دیدار با ستاره محبوب (عکس)