تاریخ انتشار: 1398/07/20 23:00
کد خبر: 84631

آقای خاص،ستاره گرانقیمت را نخواست!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد علاقه ای به خرید فرد، هافبک برزیلی این تیم نداشته است.
آقای خاص،ستاره گرانقیمت را نخواست!

بیش از یک سال قبل بود که فرد، هافبک برزیلی و 26 ساله شاختار دونتسک با انتقالی جنجالی و رقم قابل توجه 52 میلیون پوند راهی اولدترافورد شد. اخبار حاکی از آن بود که منچسترسیتی و پپ گواردیولا نیز علاقه شدیدی به جذب فرد دارند، اما در نهایت شیاطین سرخ موفق به جذب وی شده و در آن مقطع حس می کردند بازیکن بسیار ارزشمندی را جذب کرده اند.

اما نشریه دیلی میل امروز در گزارشی مدعی شد فرد گزینه مورد نظر ژوزه مورینیو نبوده و به خاطر علاقه اد وودوارد راهی این تیم شده است. در واقع سرمربی پرتغالی احساس می کرده اگر مانع جذب فرد شود، ممکن است مدیران یونایتد دیگر علاقه ای به جذب یک هافبک دیگر نشان ندهند، به همین دلیل ورود این بازیکن به رختکن تیمش را پذیرفته است.

اما فرد در روزهای حضور ژوزه مورینیو در یونایتد عملکرد خوبی نداشت و در شش بازی آخر تنها یک بار به میدان رفت. سرمربی پرتغالی در ماه های اخیر و بعد از جدایی از منچستریونایتد، به عناوین مختلف از اختلاف خود با مدیران این باشگاه بر سر جذب بازیکنان جدید پرده برداشته و به نظر می رسد رابطه خوبی بین طرفین برقرار نبوده است. ژوزه مورینیو در سال آخر بارها تقاضای جذب یک مدافع میانی را داد که مورد پذیرش قرار نگرفت و در نهایت یونایتد در تابستان امسال هری مگوایر را به عنوان گرانقیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال جذب کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d79gw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: رونالدو بهترین شاگردم بود