تاریخ انتشار: 1398/07/21 23:18
کد خبر: 84525

ساوتگیت:هیچ فرصتی برای پشیمانی درباره گذشته وجود ندارد

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، معتقد است که این تیم کار دشواری در بازی فردا مقابل بلغارستان خواهد داشت.
ساوتگیت:هیچ فرصتی برای پشیمانی درباره گذشته وجود ندارد

بسیاری گمان می کردند که با توجه به پیروزی ۵-۰ انگلیس مقابل جمهوری چک در دور رفت مسابقات انتخابی یورو، این تیم در بازی برگشت نیز کار راحتی در پیش داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان گرت ساوت گیت روز جمعه با نتیجه ۲-۱ در مقابل جمهوری چک شکست خوردند؛ اتفاقی که باعث شد سه شیرها نتوانند صعود خود را به رقابت های یورو دو هفته قبل از پایان بازیهای مقدماتی قطعی کنند. انگلیس اما فردا در یک دیدار حساس به مصاف بلغارستان خواهدرفت؛ دیداری که می‌تواند نقش مهمی در قطعی شدن صعود انگلیس به رقابت های یورو ایفا کند.

گرت ساوتگیت، سرمربی ۴۹ ساله انگلیس، پیش از بازی فردای تیمش مقابل بلغارستان درباره مسائل مختلف صحبت کرد. او گفت:" در دو روز گذشته آماده سازی و ریکاوری خود را به بهترین نحو انجام داده ایم. ما می‌دانیم که دوباره یک بازی بسیار سخت پیش رو داریم و باید در بهترین شرایط خود باشیم. هیچ فرصتی برای پشیمانی در باره گذشته وجود ندارد. ما باید به سرعت خود را پیدا کنیم و هیچ فرصتی برای اتلاف وقت نداریم.

برای اینکه یکی از بهترین تیم‌های جهان باشیم باید این موضوع را در مسابقات بزرگ نشان دهیم. ما می‌خواهیم در رقابت های یورو به قهرمانی برسیم؛ جایی که باید با بهترین تیم های جهان برای کسب این عنوان به رقابت بپردازیم. ما در جام جهانی و لیگ ملت ها عملکرد خوبی داشتیم به همین دلیل هم یک مدعی به حساب می آییم.

بازیکنان انگلیس رقابت‌های طاقت فرسایی را در باشگاه‌های خود انجام داده اند. همچنین بازی های خارج از خانه نیز همواره دشوار بوده است اما تیم ما به هر حال بازیکنان آماده زیادی دارد. ما می‌توانیم با پیروزی در بازی فردا تا حدود زیادی صعود خود را قطعی کنیم و برای همین منظور نیز به میدان خواهیم رفت."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wb7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ساوت‌گیت: علاوه بر مردم انگلیس به خودمان هم بدهکار هستیم/ترکیب ما قطعا همان ترکیب بازی با کرواسی نیست
جبران شکست بازی گروهی به ما انگیزه می‌دهد


ساوت‌گیت:  امشب زمان شادی بابت صعودی جالب به جام‌جهانی است
اسلوونی نشان داد چقدر در خط دفاع سرسخت است