تاریخ انتشار: 1398/07/21 23:54
کد خبر: 84519

اونای امری-آرسنال؛آخر فصل تصمیم گرفته می شود!

اونای امری باید در پایان این فصل موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان روی نیمکت آرسنال شود.
اونای امری-آرسنال؛آخر فصل تصمیم گرفته می شود!

نشریه تایمز امروز در گزارشی مدعی شد در صورت عدم موفقیت توپچی ها در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال در پایان این فصل در مورد تمدید قرارداد اونای امری تصمیم خواهد گرفت. این سرمربی اسپانیایی در سال 2018 با باشگاه آرسنال قراردادی دو ساله امضا کرد و گزینه تمدید قرارداد برای 12 ماه دیگر نیز در قرارداد اونای امری گنجانده شده است.

هیئت مدیره آرسنال از عملکرد اونای امری در اولین سال حضور خود راضی بود و احساس می کرد اینکه آرسنال چه از طریق لیگ برتر و چه از مسیر لیگ اروپا موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشده، به دلیل بدشانسی بوده است.

با این حال با توجه به فعالیت توپچی ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی، مدیران این باشگاه انتظار دارند که آرسنال این فصل در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر قرار گیرد و اگر این اتفاق رخ نداد، اونای امری در تابستان بعدی این تیم را ترک خواهد کرد. اونای امری در این مدت از سوی مدیران آرسنال مورد حمایت قرار گرفته و حتی آخرین تصمیم او در مورد عدم تمایل به استفاده از مسوت اوزیل و احتمال جدایی هافبک آلمانی در فصل زمستان نیز از سوی کسی در باشگاه مورد انتقاد قرار نگرفته است. آرسنال در تابستان امسال با رقم 72 میلیون پوند، نیکلاس په په جوان را از لیل به خدمت گرفت و گران ترین انتقال تاریخ این باشگاه رقم خورد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7qo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اونای امری: واقعاً تیم لایق‌تری برای برتری بودیم/ لیگ برتر انگلیس دشوارترین رقابت دنیاست