تاریخ انتشار: 1398/07/28 23:11
کد خبر: 83736

آنچلوتی:به زلاتان خواهم گفت که در تیمم منتظرش هستیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی ناپولی، در باره شایعات حضور زلاتان ابراهیموویچ در این تیم صحبت کرد.
آنچلوتی:به زلاتان خواهم گفت که در تیمم منتظرش هستیم

چند روز پیش بود که زلاتان ابراهیمویچ در مصاحبه ای به شکل غیر مستقیم برای حضور در ناپولی ابراز تمایل کرده بود. او در مصاحبه خود در این باره گفته بود:" من از دیدن مستند مارادونا در ناپولی لذت می بردم. هیچ کس شبیه او نیست. دیدن عشق این شهر نسبت به او باعث شده که من دوست داشته باشم برای این تیم بازی کنم.

کاری که دیگو در ناپولی انجام داد فوق العاده بود. نمی گویم که من به ناپولی منتقل خواهم شد چرا که این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد اما از شور و اشتیاق موجود در این شهر لذت می برم. اگر من به ناپولی بروم سن پائولو هر هفته پر خواهد شد."

این مصاحبه بعد از چند روز حالا با واکنش کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی ناپولی، همراه شده است. او در این باره گفت:" من امشب با زلاتان تماس خواهم گرفت و به او خواهم گفت که در تیمم منتظرش هستیم.

من به او علاقه زیادی دارم. زلاتان در 30 بازی در لیگ امریکا 29 گل به ثمر رساند. فردا پس از این که با او تماس گرفتم به شما اطلاع خواهم داد که در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد."

زلاتان ابراهیموویچ تا پایان فصل با لس آنجلس گلکسی قرارداد دارد و انتقالش به لیگ ایتالیا محتمل ترین گزینه برای تیم آینده او به ثمر می رسد اگرچه تیم سابق او یعنی منچستریونایتد نیز به شدت خواهان جذب این فوق ستاره سوئدی است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lz5j7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 خاطره جالب دستیار آنچلوتی از زلاتان