تاریخ انتشار: 1398/08/01 22:58
کد خبر: 83354

چلسی در خانه آژاکس به پیروزی دست یافت

چلسی موفق شد در دیداری دشوار با یک گل آژاکس را مغلوب کند.
چلسی در خانه آژاکس به پیروزی دست یافت

چلسی که در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان مغلوب والنسیا شده بود، در ادامه روند رو به رشد خود در هفته های اخیر توانست با تک گل دقایق پایانی میچی باتشوایی در خانه آژاکس صدرنشین به پیروزی دست یابد.

آبی های لندن بازی را بهتر آغاز کردند و اولین فرصت بازی در دقیقه 15 برای چلسی ایجاد شد. مونت در محوطه جریمه آژاکس برای خودش موقعیت سازی کرد اما ضربه او با مهار اونانا همراه شد.

دقایقی بعد و روی ارسال مارکوس آلونسو، آبراهم قادر به استفاده از موقعیت نبود، اما در ادامه تامی آبراهام صاحب فرصت شد که ضربه والی او راهی به دروازه آژاکس نیافت.

در دقیقه 34 آژاکس با ضربه پرومس موفق شد دروازه کپا آریزابالاگا را باز کند، اما داور بعد از بازبینی صحنه و با استناد به VAR این گل را مردود اعلام کرد.

در دقیقه 40 پرومس یک بار دیگر شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما این بار کپا ضربه این بازیکن را مهار کرد تا نیمه نخست کم افت و خیز در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در اوایل نیمه دوم و روی همکاری خوب سزار آسپلیکوئتا و ویلیان، چلسی در محوطه جریمه آژاکس صاحب فرصت شد اما حضور به موقع دست دروازه نماینده هلند را نجات داد.

در دقیقه 60 آژاکس تا آستانه زدن گل اول پیش رفت. ارسال پرومس با ضربه سر زیبای آلوارز همراه شد، اما آژاکس بدشانس بود که این توپ به دیرک دروازه چلسی برخورد کرده و وارد دروازه نشد.

در دقیقه 67 و روی همکاری دست و زیاش، آژاکس در حال خلق موقعیت برای گلزنی بود اما حضور به موقع کپا مانع رخ دادن این اتفاق شد. دو دقیقه بعد و روی ریباند ضربه پولیسیچ، میچی باتشوایی در مقابل دروازه آژاکس صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او در موقعیتی بسیار خوب از بالای دروازه به بیرون رفت تا آه از نهاد فرانک لمپارد بلند شود.

در دقیقه 80 چلسی روی ارسال هودسون ادوی می توانست به گل برسد، اما توموری نتوانست پاس کورت زوما را در مقابل دروازه تبدیل به گل کند.

دو دقیقه این بار خود پولیسیچ از سمت چپ به داخل محوطه آژاکس نفوذ کرد، اما ضربه ستاره آمریکایی چلسی راهی به دروازه حریف نیافت.

اما در دقیقه 86 بالاخره چلسی به گل رسید. ارسال زمینی پولیسیچ در دهانه دروازه با ضربه دقیق باتشوایی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، همراه گشت و آبی های لندن از آژاکس پیش افتادند. در ادامه تلاش نماینده هلند برای زدن گل تساوی نتیجه ای نداشت و در نهایت چلسی با یک گل موفق به غلبه بر آژاکس شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b57ze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سفر به هلند و برای دست پر برگشتن به لندن
لیگ قهرمانان اروپا؛