تاریخ انتشار: 1398/08/15 00:29
کد خبر: 81806

سرمربی یوونتوس: خود رونالدو و پیانیچ تصمیم می گیرند

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس امیدوار است تیمش صدرنشین مرحله گروهی لیگ قهرمانان شود.
سرمربی یوونتوس: خود رونالدو و پیانیچ تصمیم می گیرند

یوونتوس فردا شب در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان در مسکو به مصاف لوکوموتیو خواهد رفت. مائوریتسیو ساری در نشست خبری پیش از این دیدار در مورد شرایط تیمش و البته وضعیت بازیکنانی چون گونسالو ایگواین، پائولو دیبالا و مصدومیت ماتیس دی لیخت صحبت کرد.

دیدار برابر لوکوموتیو: در اروپا اگر عملکرد سطح بالایی نداشته باشید، امتیاز کسب نمی کنید. ما یک بازی دشوار را پیش روی خود داریم، زیرا در اولین دیدار لوکوموتیو مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز اگر عملکرد خوبی نداشته باشید به نتیجه نمی رسید. هدف ما این است که در گروه خود مقام اول را کسب کنیم. اما فردا باید با تیمی بازی کنیم که برای شانس صعود را بازی خواهد کرد، بنابراین باید روی عملکرد خود متمرکز شویم تا به نتیجه برسیم.

شرایط گونسالو ایگواین و پائولو دیبالا: آخرین کاری که من می خواهم انجام دهم این است که سعی کنم آنها را متقاعد کنم که در ترکیب نیستند. این دو بازیکن وضعیت را ابتدای فصل به خوبی می دانستند. هر دوی آنها تصمیم جدی برای ماندن گرفتند. آنها از این راه حل خوشحال هستند، پس اگر بتوانم به ایگواین و دیبالا همزمان بازی دهم  اولین نفری هستم که خوشحال خواهم شد.

ضربات آزاد بین کریستیانو رونالدو و پیانیچ: برای من عجیب به نظر می رسد که در روسیه بحث در مورد زدن ضربات ایستگاهی بین رونالدو و پیانیچ می شود. این دو نفر زدن ضربات هستند و در زمین تصمیم می گیرند که کدام یک ضربه را به سمت دروازه حریف بزنند.

مصدومیت ماتیس دی لیخت: او در حال حاضر شرایط بازی نداشته و به چند روز زمان برای بازگشت نیاز دارد. ما برای بازی فردا روگانی و دمیرال را در اختیار داریم و فردا صبح در دیدار با کادر فنی در این مورد تصمیم خواهیم گرفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmd7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ساری: پیروزی مقابل اینتر دیگر اهمیتی ندارد