تاریخ انتشار: 1398/08/15 01:12
کد خبر: 81801

انتظار بازی بهتری را از بارسلونا داشتیم!

بارسلونا امشب در نوکمپ نتوانست از سد اسلاویا پراگ عبور کند و با تساوی بدون گل متوقف شد.
انتظار بازی بهتری را از بارسلونا داشتیم!

 بارسا که بازی رفت را در زمین حریف به زحمت و با خوش شانسی 1-2 پیروز شده بود، امروز پشت سد دروازه بان جسور اسلاویا ماند و نتوانست دروازه این تیم را باز کند. بارسا حالا با هشت امتیاز در صدر گروه خود قرار دارد ولی حاشیه امنیت خود را از دست داده است.

آرسن ونگر سرمربی مشهور دنیای فوتبال در مورد سبک بازی بارسا انتقاداتی دارد. او در مورد توقف آبی اناری ها برابر اسلاویا گفت:« به عنوان صدرنشین لالیگا و نیز گروه خود در لیگ قهرمانان، انتظار بازی به مراتب بهتری را از بارسلونا داشتیم. بارسا اما مثل یک تیم بحران زده بازی می کند. آهنگ بازی این تیم کند است و سرعت لازم در این تیم دیده نمی شود. در خط حمله و مترهای نهایی نیز تکروی و کارهای انفرادی حرف اول را می زند. در ضمن هر زمان بارسا توپ را از دست می دهد، خطر پذیرش گل در ضدحمله این تیم را تهدید می کند؛ چون بازیکنان بارسا نمی توانند به سرعت فضاهای خالی را پوشش دهند.»

ونگر ادامه داد:« بارسا تاریخچه ای غنی از حیث ارائه بازی های زیبا دارد ولی این بارسلونا شباهتی به گذشته خود ندارد. زمانی کار گروهی بارسا به قدری چشم نواز بود که درخشش مسی تنها تکمیل کننده کار دیگر بازیکنان بود اما حالا باید منتظر بمانیم تا مسی حرکتی انجام دهد تا شاید بارسا به گل برسد. بارسا کاریزمای خود را به وضوح از دست داده است و باید پرسید که دو ناکامی بسیار بد اخیر در لیگ قهرمانان، تا چه اندازه روی این تیم تاثیر منفی گذاشته است. از بیرون اینگونه به نظر می آید که بارسا کاریزمای سابق خود را از دست داده است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jdq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الگری شانس نخست جانشینی ونگر در آرسنال!