تاریخ انتشار: 1398/08/16 23:58
کد خبر: 81606

پرس تهاجمی و فرزندی که در راه است!

وقتی‌که رابرت لواندوفسکی گل اول تیمش را زد. البته این ضربه با 20 گل دیگر در این فصل متفاوت بود زیرا او باردار شدن همسرش را با جای دادن توپ زیر لباس اعلام کرد.
پرس تهاجمی و فرزندی که در راه است!

روش های مختلفی برای  چیزی نگفتن وجود دارد.  اولی هوینس رییس باشگاه بایرن که چهارشنبه شب آشکارا روحیه خوبی داشت ،روش منحصر به فرد خود را انتخاب کرد. وقتی از او پرسیده شد:"چه کسی سرمربی خواهد شد؟" او خندید و در عوض جواب داد: "سوال خوب". از طرف دیگر ، حسن سالیحمیدجیچ ، مدیر ورزشی ، تصمیم به ماندن ، صحبت کردن و چیزی نگفتن گرفت درحالیکه خبرنگار ZDF ، بلا رتلی می خواست در مورد آینده بایرن  اطلاعاتی کسب کند و بداند آیا بایرن با آرسن ونگر مذاکره ای کرده یا نه (این خبر امروز تکذیب شد و ونگر در میان گزینه های بایرن نیست).

حسن پس از برد 2-0 بایرن درحالیکه حتی پس از چندین سؤال حتی نمی خواست تأیید کند یا آدرسی بدهد که سرمربی بعدی بایرن المانی زبان است یا نه ، فقط یک جمله خاص گفت: این که هانس فلیک "تا اطلاع ثانوی" مربی خواهد ماند.

این یک جمله عاقلانه درباره آینده هانس دیتر فلیک است که شاید با موفقیت در بازیهای آینده تبدیل به گزینه نهایی بایرن شود . فلیک بعد از اخراج  نیکو کوواچ ، سه روزبود که  به عنوان سرمربی دست یافته و تنها یک و نیم جلسه تمرینی برای آماده سازی تیم برای بازی مقابل المپیاکوس پیرائوس انجام داده بود. او وقت زیادی نداشت  اما فلیک دقیقاً آنچه را که از او انتظار می رفت ، انجام داد. آنچه را که لازم بود .

 

*پرس تهاجمی و فرزندی که در راه است

این نخستین بازی فلیک  به عنوان سرمربی  یک تیم باشگاهی از نوامبر 2005 بود و حالا ناگهان لیگ قهرمانان اروپا .واقعی واقعی ؛با سرود و توپ ستاره دار این تورنمنت. بسیاری از مربیان در این شبهای خاص کت و شلوار می پوشند اما فلیک با کت ورزشی آدیداس روی پول اور با تیپ کژوال‌تر از یک مربی باتجربه و مسن روی نیمکت حاضر شد.

در پایان بایرن با نتیجه 2 بر صفر حریف یونانی  را شکست داده بود و بدین ترتیب کمی زودتر از پایان مسابقات  به مرحله دوم راه یافت. فلیک بعد از شکست خردکننده 5-1 مقابل فرانکفورت که زمینه ساز اخراج کوواچ شد با احتیاط بیشتری تیم را چید و البته به تیم اجازه داد بازی خودش را بکند .بنابراین بایرن مدام از بالا دفاع کرد و دفاع کرد؛ چیزی که همه دوست داشتند: Offensivpressing بایرن بهتر از گذشته کار کرد ، فاصله بین اعضای تیم چندان زیاد نبود.باواریا در خانه  بر توپ مسلط شدو بدون ریسک وبا خلاقیت بازیکنان حریف را شکست دادو البته تیم یونانی هیچ راهی برای مقابله نداشت اگرچه آنها مقاومت خوبی مقابل بایرن از خود نشان دادند.  

توماس مولر در واکنش به انتقادها گفته است : "شاید آنچنانکه باید ندرخشیده ایم اما این را هم در نظر داشته باشید که تقریباً در هر مسابقه دو گل زده ایم". مانوئل نویر در این بازی تقریبا بیکار بود و از دور دید که  رابرت لواندوفسکی  گل اول تیمش را زد. البته این ضربه با 20 گل  دیگر در این فصل متفاوت بود زیرا او باردار شدن همسرش را با جای دادن توپ زیر لباس اعلام کرد و آن را در فضایی پرشور جشن گرفت. ایوان پریسیچ بازیکن کروات جانشین و هموطن کوواچ هم  با اولین تماس توپ خود در وقت های تلف شده یک گل دیگر را به ثمر رساند.2-0!

فلیک پس از بازی  گفت: "کلید موفقیت ما دفاع از جلو بود ،ما ابتکار عمل را حفظ کردیم وهمواره حریف را تحت فشار قرار دادیم و من از تیم کاملا راضی ام ."

 او درباره آینده خود اظهار نظری نکرد ، اما بسیار دقیق از وظیفه خود "برای دو بازی" - یعنی برابر المپیاکوس و مقابل دورتموند شنبه - صحبت کرد.مسابقه ای که برد در آن به معنای چیزهای بیشتری برای اوست بخصوص که دورتموند، در اروپا درخشیده و حریف محکمتری از شکست خورده های یونانی است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmg65

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مربی کهنه‌کار فرانسوی مربی بایرن نخواهد شد!