تاریخ انتشار: 1398/08/18 10:48
کد خبر: 81503

سه گزینه اصلی جانشینی سرمربی بارسلونا

باشگاه بارسلونا سه گزینه را برای جانشینی سرمربی اسپانیایی خود در نظر دارد.
سه گزینه اصلی جانشینی سرمربی بارسلونا

فراز و نشیب تیم فوتبال بارسلونا در رقابت‌های فصل جاری سبب شده تا جایگاه ارنستو والورده در این تیم لرزان‌تر از همیشه باشد. تیم تحت‌هدایت این سرمربی اسپانیایی سه‌شنبه شب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نوکمپ مقابل اسلاویا پراگ جمهوری چک تن به تساوی بدون گل داد، این در حالی است که آبی‌واناری‌ها در آخرین بازی لالیگایی خود هم مقابل لوانته 3 بر یک شکست خورده بودند. بارسا در رقابت‌های فصل جاری لالیگا همچنین مقابل تیم‌های اتلتیک بیلبائو و گرانادا متحمل باخت شده است.

شبکه رادیویی «ال‌ترانسیستور» اسپانیا اکنون خبر می‌دهد که مدیران باشگاه بارسلونا سه گزینه را برای جانشینی ارنستو والورده مدنظر دارند که عبارتند از مارچلو گایاردو سرمربی کنونی ریورپلاته، رونالد کومان سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال هلند و اریک تن‌هاخ سرمربی کنونی آژاکس. بر اساس این گزارش مسئولان باشگاه بارسلونا اما عجله‌ای برای اخراج سرمربی 55 ساله خود ندارند و این بدین معناست که والورده همچنان فرصت حفظ جایگاهش در این تیم را دارد.

بارسلونا از ساعت 23:30 امشب (شنبه) در چارچوب هفته سیزدهم لالیگا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف سلتاویگو پایین جدولی می‌رود و در صورت عدم نتیجه‌گیری لازم، والورده در تنگنای بیشتری قرار خواهد گرفت. بارسلونا اما وضعیت بدی در جدول رده‌بندی لالیگا ندارد و در حال حاضر با دو بازی کمتر نسبت به سلتاویگوی 23 امتیازی، با 22 امتیاز در رده دوم جدول است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jymw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


والورده:ما روی جونیور هم حساب می‌کنیم/ می‌توانیم به وضعیت عادی برگردیم