تاریخ انتشار: 1398/08/19 23:05
کد خبر: 81310

فصل برای رونالدو خوب آغاز نشد

فصل برای کریستیانو رونالدو خوب آغاز نشده و ستاره پرتغالی هنوز به روزهای اوج خود نرسیده است.
فصل برای رونالدو خوب آغاز نشد

به نظر می رسد روند افزایش سن کم کم در حال تغییر شرایط کریستیانو رونالدو است و این ستاره پرتغالی مانند گذشته در فصل جاری شروع خوبی را تجربه نکرده است. کریستیانو رونالدو در این فصل و در سیزده بازی برای یوونتوس تنها موفق به زدن شش گل شده که با توجه به کارنامه وی در سال های اخیر، عملکرد خوبی برای وی به شمار نمی آید. رونالدو این فصل پنج بار در سری آ موفق به گلزنی شده و یک بار نیز در لیگ قهرمانان دروازه لورکوزن را باز کرده و در دیگر بازی ها ناکام مانده است.

البته در گذشته و در روزهای حضور در منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو کارنامه بدتری از این مقطع بازی در یوونتوس به ثبت رسانده بود. در فصل 07-2006، ستاره جوان یونایتد در دوازده بازی اول خود تنها موفق به زدن چهار گل شده بود. همچنین در فصل 09-2008 نیز رونالدو در یازده بازی اول فصل خود موفق به زدن شش گل شده بود و تقریبا شرایط مشابه این فصل را تجربه کرده بود. البته نباید فراموش کرد در روزهای حضور در اولدترافورد، رونالدو بر خلاف این سالها هرگز در پست مهاجم نوک بازی نمی کرد و بیشتر در پست وینگر برای سر الکس فرگوسن به میدان می رفت.

یوونتوس امیدوار است امشب در صورت بازی کردن رونالدو، او بتواند آمار نه چندان خوب خود در فصل جاری را بهبود بخشیده و با گلزنی در مقابل میلان باعث بازگشت بیانکونری به صدر جدول شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdqmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از دلخوری تا لبخند؛شبی متفاوت برای ستاره پرتغالی!