تاریخ انتشار: 1398/08/24 00:27
کد خبر: 80870

الیور کان:در حال حاضر دلیلی برای تغییر نمی بینم

الیور کان، دروازه بان اسطوره ای بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، معتقد است که دلیلی ندارد یواخیم لوو، سرمربی ژرمن، مارک آندره تراشتگن را جانشین مانوئل نویر کند.
الیور کان:در حال حاضر دلیلی برای تغییر نمی بینم

تراشتگن که در سه سال اخیر دروازه بان اول بارسلونا بوده، به تازگی از اینکه همچنان گزینه دوم دروازه تیم ملی آلمان است، ابراز ناراحتی کرد. نویر که از سال 2009 به دروازه بان اول مانشافت تبدیل شد، علی رغم مصدومیت هایی که در سال های اخیر داشته، همچنان انتخاب اول لوو است.

عملکرد خوب تراشتگن باعث شد تا بسیاری او را شایسته حضور در ترکیب اصلی آلمان بدانند اما کان که به زودی به عنوان نایب رئیس بایرن، جانشین کارل هاینس رومینیگه می شود، معتقد است دلیلی برای این تغییر وجود ندارد.

او به کیکر گفت:" سوال در مورد دروازه بان تیم ملی پرسابقه است زیرا ما در آلمان همیشه دروازه بان های خوبی داشتیم. تراشتگن حق دارد که در مورد بازی کردن خودش صحبت کند اما من در حال حاضر دلیلی برای تغییر نمی بینم."

الکساندر نوبل، دروازه بان شالکه، یکی از پدیده های فوتبال آلمان در چند فصل اخیر بوده و کان در مورد او هم گفت:" پیشرفت او بسیار سریع و تاثیرگذار بود. او نه تنها نمایش های خوبی در شالکه داشت، بلکه در 23 سالگی کاپیتان آنهاست. من فکر می کنم مهم است که در سنین جوانی یاد بگیرید که چنین مسئولیت هایی را برعهده بگیرید و حفظ سطح بازی و برعهده داشتن کاپیتانی یک چالش واقعی برای یک بازیکن جوان است.

او کیفیت و آینده دارد اما در حال حاضر، ما دروازه بان هایی با کلاس بالا مانند مانوئل نویر باتجربه و مارک آندره تراشتگن که در بارسلونا در سطحی فوق العاده بازی می کند، داریم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yz6pb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ممکن است بایرن مونیخ بازیکنان کلیدی‌اش را از دست بدهد
الیور کان: