تاریخ انتشار: 1398/08/28 20:51
کد خبر: 80546

هنرنمایی لیونل مسی حتی در هنگام زمین خوردن!

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین هنگام زمین خوردن نیز پنج بازیکن را دریبل کرد.

لیونل مسی در طول دوران درخشان ورزشی خود بارها تبحر خود را در دریبل کردن بازیکنان حریف حتی در شرایط دشوار را نیز به نمایش گذاشته و در دیدار آلبی سلسته مقابل اروگوئه، وی در هنگام فرود آمدن رو زمین سه بازیکن حریف و وقتی زمین خورد دو بازیکن دیگر را جا گذاشت تا اینگونه تکنیک ناب خود را به نمایش بگذارد. 

لیونل مسی در این دیدار و در اوقات اضافی موفق شد از روی نقطه پنالتی برای تیم ملی آرژانتین گلزنی کرده و آلبی سلسته را از شکست نجات دهد. این ششمین دیدار پیاپی بدون باخت تیم ملی آرژانتین بعد از سپری کردن کوپا آمه ریکای ناامید کننده در تابستان گذشته است. اما در دقیقه 63 این بار لیونل مسی در نقش پارسور تیمش را نجات داده و موفق شد پاس گل تساوی بخش تیمش که توسط بخش تیمش که توسط سرخیو آگوئرو به ثمر رسید را ارسال کند.

اما دقایقی بعد این بار لوییس سوارز با نواختن یک ضربه ایستگاهی تماشایی به گوشه دروازه آندرادا، در دقیقه 69 دوباره اوروگوئه را پیش انداخت. اما لیونل مسی سه روز بعد از دیدار مقابل برزیل که ابتدا یک ضربه پنالتی را از دست داده و بعد در دقایق پایانی موفق به زدن گل برتری بخش تیمش شد، این بار در دقیقه 92 از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد تا آخرین دیدار دوستانه دو تیم پیش از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 در ماه مارس، با تساوی 2-2 به اتمام برسد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yz56j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مسی: همیشه پیروزی برابر برزیل زیباست