تاریخ انتشار: 1398/09/05 00:24
کد خبر: 80084

هانس فلیک:جو بایرن مونیخ بسیار ویژه است!

هانس فلیک، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد از کارش روی نیمکت این تیم لذت می برد.
هانس فلیک:جو بایرن مونیخ بسیار ویژه است!

از زمان انتصاب هانس فلیک به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ، این تیم دچار تحول بزرگی شده و در تمام دیدارهای خود موفق به کسب پیروزی شده است. هانس فلیک در آستانه دیدار فردا شب در لیگ قهرمانان در خانه ستاره سرخ بلگراد، در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شده است.

هانس فلیک گفت: "من از زمان حضورم در اینجا به عنوان سرمربی بایرن مونیخ لذت می برم. جو اینجا بسیار ویژه است، اما ما به خوبی آماده دیدار مقابل ستاره سرخ شده ایم."

شرایط بازیکنان برای دیدار فردا شب: "ژروم بواتنگ بسیار خوب تمرین کرده، اما من هنوز تصمیم نگرفته ام که فردا در دفاع مرکزی چه بازیکنی بازی خواهد کرد، اما بواتنگ نیز یکی از گزینه ها است. من همه گزینه های خود را برای فردا باز نگاه می دارم. برخی بازیکنان به یافتن ریتم خود نیاز داشته و برخی به استراحت نیاز دارند. ما باید همه شرایط را در نظر بگیریم. اما در مورد یک چیز اطمینان داریم؛ ما می خواهیم فردا صدرنشین گروه باشیم.

مچ دست تیاگو آسیب دیده اما فردا می تواند بازی کند. او بازیکنی همیشه در دسترسی بوده است، اما مدتی تیم خوب عمل نکرده و من تصمیم گرفتم از جاشوا کیمیچ در پست شماره شش اسنفاده کنم. بایرن خوش شانس است که تیاگو را در ترکیب خود در اختیار دارد. تیاگو می تواند به عنوان بازیکن شماره شش یا هشت بازی کند و ما گزینه های زیادی در این پست ها داریم.

توماس مولر بازیکنی است که وجودش در زمین بسیار مهم است. او درک تاکتیکی خوبی دارد و می تواند بازوی بزرگ سرمربی در زمین باشد. مولر در حال حاضر در سطح بالایی بازی می کند و این برای ما بسیار مهم است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lob7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هانس فلیک:بازیکنان بایرن مونیخ برنامه های ما را به خوبی اجرا کردند!