تاریخ انتشار: 1398/09/07 21:13
کد خبر: 79825

ستاره رئال مادرید دیدار بعدی تیمش را از دست داد

رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید، بازی روز سه شنبه این تیم مقابل آلاوس را به دلیل مصدومیت از دست داد.

شاگردان زین‌الدین زیدان از امروز دوباره به تمرینات بازگشتند تا خود را برای بازی روز شنبه مقابل آلاوس در رقابت های لالیگا را آماده کنند. نکته قابل توجه اما به عدم حضور رافائل واران در تمرینات امروز رئال مادرید باز می گردد. واران در اکثر دقایق این فصل در ترکیب رئال مادرید حضور داشته و به نظر می‌رسد که به استراحت کردن نیاز مبرم داشته باشد. این مدافع فرانسوی همچنین در بازی روز سه شنبه مقابل پاری سن ژرمن دچار مصدومیت جزئی شد؛ موضوعی که باعث می شود زین الدین زیدان در بازی روز شنبه مقابل آلاوز به این ستاره فرانسوی استراحت بدهد.

واران در هر ۶ بازی اخیر رئال مادرید حضور ثابت داشته است. او در چهار بازی لالیگایی این تیم برابر تیم‌های لگانس، ایبار، بتیس و سوسیداد و در دو بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم های گالاتاسرای و پاری سن ژرمن حاضر بوده است. این مدافع فرانسوی در همه بازی های رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به طور کامل بازی کرده است. او همچنین در رقابت‌های لالیگا نیز تنها ۱۸۰ دقیقه استراحت کرده است.

به جز رافائل واران، ادن هازارد نیز در بازی روز سه شنبه مقابل پاری‌سن‌ژرمن دچار مصدومیت شد تا دیگر غایب بزرگ رئال مادرید مقابل آلاوس لقب بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jmve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در حال حاضر بهترین ترکیب رئال همین است!