تاریخ انتشار: 1398/09/08 00:59
کد خبر: 79805

اظهارات پوچتینو درمورد جدایی از تاتنهام

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام، برای اولین بار بعد از اخراجش از این باشگاه لندنی، در مورد جدایی از این باشگاه اظهارنظر کرد.
اظهارات پوچتینو درمورد جدایی از تاتنهام

پوچتینو که در سال 2014 هدایت تاتنهام را برعهده گرفت، فصل گذشته این تیم را به فینال لیگ قهرمانان رساند و در این مدت تاتنهام را به یکی از چهار تیم برتر انگلیس تبدیل کرد.

اما نتایج ضعیف این تیم در این فصل در نهایت باعث شد تا مدیران باشگاه تصمیم به اخراج پوچتینو بگیرند و ژوزه مورینیو را به عنوان جانشین او معرفی کردند.

این مربی آرژانتینی در بیانیه ای که منتشر کرد، نوشت:" مایلم از مالک باشگاه جو لوئیس و دنیل لوی، رئیس باشگاه، به خاطر دادن چنین فرصتی که بخشی از تاریخ باشگاه تاتنهام باشم، تشکر کنم.

از همه کسانی که در باشگاه تاتنهام با آنها کار کردم، تشکر می کنم؛ همه اعضای باشگاه و بازیکنانی که در این پنج سال و نیم داشتیم. در نهایت مایلم به طور ویژه از هوادارانی که با حمایت شان این باشگاه را به چنین باشگاه بزرگی تبدیل کردند، یاد کنم.

من تمام تلاشم را برای رسیدن به اهدافی که در اولین دیدار با مدیران باشگاه از من خواسته شد، به کار گرفتم. همان اندازه که موفقیت های هیجان انگیزی داشتیم، چالش های دشواری هم پشت سر گذاشتیم. بهترین آرزوها برای آینده و من مطمئنم که بار دیگر مسیرمان با هم یکی خواهد شد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2av7gv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوچتینو: مورینیو هنوز برای من "آقای خاص" است