تاریخ انتشار: 1398/09/10 11:22
کد خبر: 79602

یونایتد حاضر به اخراج سولسشر نیست

دیلی‌استار می‌گوید مدیریت منچستریونایتد حتی اگر این تیم امسال هم موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشود، قصد اخراج اوله گنار سولسشر، سرمربی نروژی‌شان را نخواهند داشت.
یونایتد حاضر به اخراج سولسشر نیست

با اینکه به نظر می‌رسد با شرایط فعلی منچستریونایتد امسال هم نتواند در پایان فصل در یکی از چهار رتبه اول جدول لیگ برتر قرار گرفته و جواز صعود به چمپیونزلیگ را به دست بیاورد، دیلی‌استار به نقل از منابع نزدیک به باشگاه خبر داد که اد وودوارد، مدیر اجرایی یونایتد با وجود همه این شرایط به شدت از اوله گنار سولسشر حمایت می‌کند و حتی در این صورت هم حاضر به اخراج او نخواهد بود.

یونایتد با وجود نتایج ضعیفی که از شروع فصل تا کنون گرفته تحت فشار قرار دارد و شایعات زیادی درباره اخراج قریب‌الوقوع اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم مطرح شده است. شیاطین سرخ از سیزده بازی خود در لیگ برتر تنها در چهار بازی به پیروزی رسیده‌اند و در آستانه دیدار امروزشان مقابل استون‌ویلا در رتبه سیزدهم جدول قرار دارند.

با توجه به اینکه مائوریسیو پوچتینو بعد از اخراج از تاتنهام در حال حاضر بدون تیم است شایعات زیادی درباره جانشینی او به جای سولسشر در یونایتد مطرح است، به خصوص با توجه با اینکه مدیریت یونایتد در تابستان گذشته هم نیم‌نگاهی به استخدام پوچتینو داشته. ولی دیلی‌استار به نقل از منابع نزدیک به باشگاه می‌گوید اد وودوارد به حمایت از سولسشر ادامه خواهد داد حتی اگر او در پایان فصل نتواند سهمیه چمپیونزلیگ بدست بیاورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zn5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



باشگاه منچستر یونایتد از سولسشر حمایت کرد