تاریخ انتشار: 1398/09/13 00:24
کد خبر: 79286

اینتر نمیخواهد ستاره اش را به بارسا بدهد

اینتر قصد دارد به هر طریقی موقعیت لائوتارو مارتینز، ستاره جوان خود را حفظ کند.
اینتر نمیخواهد ستاره اش را به بارسا بدهد

اینتر در فصل جاری نمایشی فراتر از انتظار داشته و بهترین شروع تاریخ خود در سری آ را رقم زده است که بی شک درخشش و گلزنی های لائوتارو مارتینز در این مسیر تاثیر مهمی را ایفا کرده است.

کالچومرکاتو مدعی شد بارسلونا علاقه زیادی به خرید لائوتارو مارتینز داشته و می خواهد در تابستان بعد برای خرید این ستاره 22 ساله اقدام کند. لیونل مسی خواهان حضور لائوتارو مارتینز در نوکمپ بوده و بارسا می خواهد این بازیکن را به عنوان لوییس سوارز 33 ساله در درازمدت جذب کند.

در حال حاضر لائوتارو مارتینز تا سال 2023 با اینتر قرارداد داشته و زمان قابل توجهی تا پایان قرارداد او با نراتزوری باقی مانده، اما مشکل اینجاست که بند آزادسازی 111 میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن وجود دارد و بارسلونا برای پرداخت این رقم و جذب یکی از مستعدترین مهاجمان دنیای فوتبال کار چندان دشواری نخواهد داشت.

به همین دلیل اینتر قصد دارد در مذاکره با لائوتارو مارتینز، او را راضی به افزایش بند آزادسازی کند تا از این طریق بارسلونا نتواند به راحتی او را در تابستان سال بعد جذب کند و این مذاکرات ممکن است شامل افزایش حقوق این بازیکن 22 ساله هم بشود. لائوتارو مارتینز در این فصل عملکرد درخشانی داشته و در 19 بازی موفق به زدن 13 گل و ارسال 3 پاس گل برای هم تیمی هایش شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6dyg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


والورده: بهبود ارتباط مسی و گریزمان به گذر زمان نیاز دارد