تاریخ انتشار: 1398/09/15 22:45
کد خبر: 78958

گواردیولا: مطمئن هستم که آرتتا تا پایان این فصل در منچسترسیتی خواهد ماند!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که میکل آرتتا، دستیار او، تا پایان فصل در کنارش به فعالیت خواهد پرداخت و این تیم را ترک نخواهد کرد.
گواردیولا: مطمئن هستم که آرتتا تا پایان این فصل در منچسترسیتی خواهد ماند!

حدود ۱۸ ماه پیش میکل آرتتا یکی از گزینه های آرسنال برای هدایت این تیم بود؛ اتفاقی که در نهایت رخ نداد و اونای امری به عنوان سرمربی توپچی ها معرفی شد. حالا و بعد از اخراج اونای امری، یک بار دیگر نام آرتتا حول نیمکت آرسنال شنیده می‌شود. همچنین گفته می شود که آرتتا یکی از گزینه‌های اصلی اورتون نیز به حساب می‌آید؛ آبی های مرسی ساید بعد از شکست سنگین مقابل لیورپول سرمربی خود را اخراج کردند و حالا به دنبال یک جانشین برای او هستند.

با این وجود پپ گواردیولا هرگونه شایعات پیرامون جدایی میکل آرتتا از منچسترسیتی را رد کرده است. او در این باره گفت: " هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است. آیا با او درباره آینده اش صحبت کرده ام؟ نه! آیا می خواهم که او بماند؟ بله!"

گواردیولا در ادامه گفت: " من آخرین بار گفتم که دوست دارم او در جمع ما باقی بماند اما نمی دانم که در پایان فصل اتفاقی رخ خواهد داد. با این وجود مطمئن هستم که آرتتا تا پایان این فصل در منچسترسیتی خواهد ماند. من هیچ کسی را مجبور به انجام کاری نمی‌کنم چرا که ما انسان هستیم و هر کسی آرزوها و رویاهایی دارد. آرتتا در حال حاضر به دنبال یک موقعیت مناسب برای سرمربیگری است. از نظر من او انسانی حرفه ای و فوق العاده است. "

گواردیولا در پایان پیرامون احتمال سرمربیگری آرتتا در منچستر سیتی بعد از جدایی خودش از این تیم نیز گفت: " او قادر به انجام این کار خواهد بود اما این موضوع به باشگاه و تصمیماتی که اتخاذ می‌کند، مربوط می‌شود. امیدوارم که او امسال، سال بعد و تا هر زمان که ممکن است در این باشگاه باقی بماند. این آرزوی من است اما میکل زندگی خودش را دارد و من در این باره تصمیم‌گیرنده نیستم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jd85o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی منچسترسیتی :باید بازیکنانم را داخل یخچال قرار دهم