تاریخ انتشار: 1398/09/19 00:55
کد خبر: 78587

والورده به غیبت لیونل مسی برابر اینتر واکنش نشان داد

ارنستو والورده ابراز امیدواری کرد تیمش بدون لیونل مسی نیز نمایش خوبی مقابل اینتر ارائه دهد.
والورده به غیبت لیونل مسی برابر اینتر واکنش نشان داد

بارسلونا که در دیدار شب پنجم مقابل دورتموند صعود خود را قطعی کرد، فردا شب بدون برخی بازیکنان اصلی خود از جمله لیونل مسی و در دیداری تشریفاتی مهمان اینتر خواهد بود. والورده مدعی شد آنها به هواداران خود متعهد بوده و تحت هر شرایطی برای کسب پیروزی بازی خواهند کرد.

دیدار مقابل اینتر: "این یک چالش مهم و دشوار است، ما پیش از این صعود کرده ایم، اما هدف ما این است که مقابل اینتر رقابت کنیم، بازی را به پیش ببریم و ببینیم که آیا می توانیم برنده شویم یا خیر. من انتظار بهترین اینتر را دارم. آنها در ایتالیا صدرنشین هستند و در بازی رفت نیز نمایش خوبی ارائه داده و کار را برای ما بسیار دشوار کردند.

اما در نهایت دو تیم باید با یکدیگر رقابت کنند، سال گذشته نیز شرایط اینگونه بود اما اینتر موفق به شکست آیندهوون نشده و از لیگ قهرمانان حذف شد. فردا شب نتو که دروازه بان خوبی بوده اما هنوز فرصت بازی کردن پیدا نکرده در ترکیب بارسلونا قرار خواهد گرفت.

اینتر سرمربی خود را تغییر داده است و بازیکنان شرایط متفاوتی را دارند، اما من این تیم را با روحیه ای شبیه به سال گذشته می بینم. به نظرم امسال آنها به خصوص با زوج لائوتارو و لوکاکو شروع خوبی داشته اند. ما با باشگاه و هواداران خود تعهدی داریم. ما بارسا هستیم و همیشه باید پیروز شویم. فردا ما به همان اندازه همیشه تلاش خواهیم کرد.

سال گذشته مسی برابر اینتر غایب بود و سه روز بعد او مقابل بتیس بازی کرد. ما می دانیم حضور لیونل مسی به چه معناست و باعث هراس رقبا می شود، اما در برخی بازی ها هم  بدون او بازی کردیم و نمایش خوبی هم ارائه داده ایم و در دو دیدار سال قبل برابر اینتر نیز مسی در میدان حاضر نبود."

احتمال انتقال آرتورو ویدال به اینتر: "من هیچ خبری از دیدار مدیران باشگاه با اینتر ندارم و این سوالی نیست که من پاسخ دهم، زیرا من در جریان اخبار بازار زمستانی نیستم."

ناراحتی دورتموند از غیبت ستاره های بارسلونا: "در مورد هر بازیکن باید جداگانه توضیح بدهم. یوردی آلبا و نلسون سمدو مشکلات پزشکی داشتند و لیونل مسی نیز نیاز به استراحت داشت. شرایط ساده است و من کاری را انجام می دهم که به سود بارسلونا باشد. ما بازی های دشوار و فشرده ای پیش رو داریم و من ترجیح دادم برخی بازیکنان در خانه بمانند. اما همانند سال قبل و در شرایط مشابه غیبت لیونل مسی، دیگر بازیکنان در خانه اینتر عملکرد خوبی ارائه دادند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7nyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمکت نشینی عجیب مسی در ال کلاسیکو/والورده توضیح داد!