تاریخ انتشار: 1398/09/19 12:11
کد خبر: 78536

طلسم 30 ساله قهرمان نشدن لیورپول به پایان می رسد

رافا بنیتز، سرمربی سابق لیورپول، معتقد است که این تیم در فصل جدید قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
 طلسم 30 ساله قهرمان نشدن لیورپول به پایان می رسد

لیورپول در فصل جدید نتایج فوق العاده ای کسب کرده است. شاگردان یورگن کلوپ تا به این جای فصل لیگ برتر در همه مسابقات به پیروزی رسیده اند و تنها در بازی برابر منچستریونایتد با تساوی متوقف شدند. لیورپول در حال حاضر با 46 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته و شانس اصلی قهرمانی در فصل جدید به حساب می آید؛ اتفاقی که می تواند به طلسم 30 ساله آن ها پایان دهد.

رافا بنیتز، سرمربی سابق لیورپول، معتقد است که این تیم در فصل جدید به مقام قهرمانی لیگ برتر دست پیدا می کند. او در این باره گفت: " فکر می کنم که امسال طلسم 30 ساله قهرمان نشدن لیورپول به پایان می رسد. این یک امر طبیعی است که تیم ها در بعضی بازی ها پیروز می شوند و در برخی دیگر نیز شکست می خورند اما لیورپول نشان داده که خیلی سخت شکست می خورد. آن ها در فصل گذشته خرید های فوق العاده ای انجام دادند و حالا ترکیب خوبی در اختیار دارند؛ دروازه بان آماده، مدافعان خوب، مهاجمان با کیفیت و البته هافبک هایی که به سبک بازی تیم کمک می کنند."

بنیتز در ادامه گفت: یک مسئله دیگر که وجود دارد امتیاز گرفتن از لیورپول برای سایر تیم ها است؛ موضوعی که امری سخت و دشوار است. در نیوکسل چند بار تلاش کردم که این کار را انجام بدهم اما واقعا سخت و نشدنی بود."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lok88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ:حتما در بازی فردا شب تیم برتر میدان خواهیم بود