تاریخ انتشار: 1398/09/24 00:29
کد خبر: 78013

پیولی:رتبه میلان در جدول دلخواه ما نیست

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد آنها هرگز ساسولو را دست کم نخواهند گرفت.
پیولی:رتبه میلان در جدول دلخواه ما نیست

در هفته های اخیر و بعد از انتصاب استفانو پیولی به عنوان سرمربی جدید روسونری، شرایط این تیم در جدول بهبود یافته و آنها فردا به دنبال کسب سومین پیروزی متوالی مقابل ساسولو هستند. استفانو پیولی در نشست خبری این دیدار مدعی شد تیمش هنوز در جدول شانس موفقیت داشته و باید در دیدار فردا با تمرکز بالا در میدان حاضر شود.

استفانو پیولی گفت: "ما باشگاهی مانند دیگر تیم ها نیستیم و شرکت در چنین رویدادی برای ما افتخار ویژه است و من امیدوارم در سالگرد 120 سالگی میلان بتوانیم عملکردی ویژه از خود ارائه دهیم. میلان نماینده بهترین فوتبال جهان، با ذهنیتی برنده، باشگاهی سازمان یافته و مبارزه طلب بوده و برای همه تیم ها یک مرجع به شمار می آید.

رتبه میلان در جدول دلخواه ما نیست، اما من امیدوارم برابر ساسولو که فوتبال خوبی ارائه می دهد بتوانیم تمرکز خود را حفظ کنیم. وقتی برای یک دیدار آمده می شویم، هرگز رقیب را دست کم نمی گیریم، اما وقتی صحبت از ساسولو باشد این دیگر غیرممکن است. باید با یارگیری مناسب در مقابل حملات ساسولو ایستادگی کنیم و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.

دو پیروزی اخیر؟ ما می دانستیم که این نتایج چقدر مهم خواهند بود. ما هنوز به طور کامل از مسیر خارج نشده ایم و می توانیم نور را ببینیم، پس باید در این مسیر حرکت کنیم. وقتی بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند، یک سرمربی نیز باید عملکرد مناسبی داشته باشد، زیرا اوضاع ممکن است طی یک یا دو هفته تغییر کند. من یک ترکیب ابتدایی ثابت ندارم، اما 24 بازیکن در اختیار دارم که باید در زمان مناسب از آنها استفاده کنم. اگر ما مانند یک تیم بازی کنیم، عملکرد فردی بازیکنان نیز بهتر می شود."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5vzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیولی:در میلان بودن برای من افتخارآمیز است