تاریخ انتشار: 1398/10/19 13:34
کد خبر: 75243

2 پیشنهاد برای کاوانی

به گزارش دیلی‌میل، دو باشگاه آرسنال و منچستریونایتد پیشنهادات خود برای خرید ادینسون کاوانی را به PSG ارائه کرده‌اند هر چند در این راه با رقیب سرسختی مثل اتلتیکو مادرید روبرو هستند.
2 پیشنهاد برای کاوانی

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد دو باشگاه لیگ برتری آرسنال و منچستریونایتد درخواست‌های پیشنهادی خود برای جذب ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای PSG را به این باشگاه ارائه کرده‌اند. اما این دو باشگاه انگلیسی برای جذب کاوانی با رقیب سرسختی روبرو هستند که از اسپانیا می‌آید: اتلتیکو مادرید.

کاوانی 32ساله در فصل جاری کمتر در ترکیب PSG به کار گرفته شده. بخشی از این به مصدومیت او و بخشی دیگر به افزایش رقابت درون‌تیمی بین مهاجمین پاری سن ژرمن، بعد از انتقال قرضی مائورو ایکاردی برمی‌گردد. کاوانی در لوشامپیونا تنها چهار بار فیکس بازی کرده و رویهم‌رفته 13 بار به میدان رفته که اکثر آنها به عنوان بازیکن تعویضی بوده.

درحالیکه قرارداد کاوانی تابستان آینده به پایان می‌رسد PSG قصد دارد او را در ژانویه بفروشد تا اینکه در تابستان مجبور شود شاهد خروج رایگان او از باشگاه باشد. بر اساس گزارش دیلی‌میل پیشنهادهای دو باشگاه انگلیسی آرسنال و منچستریونایتد از هم‌اکنون به دفتر PSG  رسیده و فرانسوی‌ها در حال بررسی آنها هستند. تنها رقیب قدرتمند این دو باشگاه، اتلتیکو مادرید اعلام شده هر چند به گزارش ال‌چیرینگیتو، اینترمیلان هم به جذب ستاره اروگوئه‌ای تمایل دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdm6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاوانی از PSG جدا نخواهد شد؛مطمئنم!