تاریخ انتشار: 1398/10/19 21:22
کد خبر: 75193

بازگشت نیمار به سود بارسلونا است!

آندرس اینیستا ستاره سابق بارسا معتقد است بازگشت نیمار می تواند اتفاقی بسیار مثبت برای آبی اناری ها باشد.

در طول تابستانی که گذشت، هر روز شایعاتی درباره پیوستن دوباره نیمار به بارسلونا مطرح بود. ستاره بزرگ برزیلی در سال 2017 با قراردادی رکوردشکن بارسلونا را ترک کرده و به پاری سن ژرمن پیوست ولی امسال تابستان مشخص بود که هم نیمار و هم بارسلونا خواهان بازگشت او به نوکمپ هستند. انتقالی که سرانجام با مخالفت PSG انجام نشد.

درحالی که انتظار می‌رود در فرصت‌های نقل و انتقالات بعدی، مدیران بارسلونا بار دیگر برای انتقال نیمار به این تیم تلاش کنند، آندرس اینیستا، اسطوره بلوگرانا که تابستان 2018 راهی ویسل کوبه ژاپن شد و در حال حاضر در عضویت این باشگاه قرار دارد، چنین انتقالی را مفید دانست.

اینیستا در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی گفت:« نیمار یکی از بهترین مهاجمان دنیاست و او چندین سال است که در بالاترین سطح قرار دارد. او می تواند یک خرید بسیار خوب برای بارسا باشد و خط حمله تیم را به خوبی تقویت کند. مساله دیگر این است که آیا بارسا به نیمار نیاز دارد یا خیر. برای من او از بهترین های دنیاست و یک خرید ارزشمند برای بارسلونا.»

بازنشستگی در ویسل کوبه و بازگشت به بارسا:«  امیدوارم در ویسل کوبه بازنشسته شوم. هنوز دو سال دیگر از قراردادم باقیمانده و برای ادامه کار در این تیم خودم را قوی می بینم. البته باید دید در ادامه چه خواهد شد. مربیگری؟ برای این کار وسوسه شده ام و دوست دارم وارد این عرصه شوم. همیشه دوست دارم روزی به بارسلونا برگردم ولی این یک فرضیه است. فعلا هدفم فوتبال است و سپس خواهیم دید چه پیش می آید.»

مسی و توپ طلای ششم:« صحبت از توپ طلای مسی دیگر یک چیز جدید نیست و او همه مرزها را پشت سر گذاشته است. کمتر رکوردی است که به دست مسی شکسته نشده باشد. مسی حالا در بارسا مهم تر از هر زمانی است. بودن او بهترین خبر برای بارسلونا محسوب می شود. امیدوارم مسی کمک کند بارسا به اهدافش در فصل جاری دست یابد و خودش هم فاتح افتخارات فردی شود.»

رئال برتر از بارسا:« هنوز نمی توان قضاوت  کرد. رئال فصل را خوب شروع نکرد ولی حالا واقعا در اوج است؛ با این حال من بارسا را هم بسیار قدرتمند می بینم و فکر نمی کنم در سطحی پایین تر از رئال باشد. امیدوارم بارسا در نیمه نهایی سوپرکاپ، اتلتیکو را شکست دهد و یک ال کلاسیکو را در فینال ببینیم اما اتلتیکو همیشه یک حریف سخت و بزرگ است. بارسا شانس اول صعود به فینال محسوب می شود ولی باید دید در زمین چه اتفاقی می افتد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlmbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حضور اینیستا در آرژانتین تکذیب شد