تاریخ انتشار: 1398/10/20 18:12
کد خبر: 75143

جانشین والورده در بارسونا مشخص شد!

مدیران بلندپایه بارسلونا امروز در دوحه با ژاوی هرناندز ملاقات کرده اند و با وی برای جانشینی ارنستو والورده وارد مذاکره شدند.

به نظر می رسد ارنستو والورده به روزها و ماه های پایانی دوران حضورش روی نیمکت بارسا نزدیک تر می شود. پس از شکست شب گذشته بارسا برابر اتلتیکو در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا که به شکل عجیبی هم رقم خورد، خشم سران بارسا از والورده و برنامه های تاکتیکی او بیش از گذشته شده است.

طبق ادعای رادیو راک 1 منبع بسیار نزدیک به باشگاه بارسلونا، اسکار گرائو مدیر اجرایی باشگاه همراه با اریک آبیدال مدیر فنی بارسلونا امروز راهی دوحه شدند و با ژاوی هرناندز اسطوره بارسا ملاقات کردند. هدف از این ملاقات مذاکره با سرمربی حال حاضر السد برای جانشینی ارنستو والورده بوده است.

ژاوی که چند ماه پیش از فوتبال بازنشسته شد، بلافاصله کار مربیگری را از السد شروع کرد و با این تیم قراردادی طولانی مدت دارد ولی سران بارسا که به این نتیجه رسیده  اند والورده دیگر آینده ای در باشگاه نخواهد داشت، روی ژاوی به عنوان بهترین گزینه برای جانشینی وی نظر مثبت پیدا کرده اند.

ژاوی هرگز علاقه خود برای مربیگری بارسا را پنهان نکرده ولی همواره گفته است که زمانی این کار را انجام خواهد داد که خود را کاملا آماده ببیند. ژاوی در ابتدای دوران مربیگری خود السد را به قهرمانی سوپرکاپ قطر رساند.

Image result for oscar grau eric abidal

هنوز به طور قطعی مشخص نیست که برنامه سران بارسا اخراج والورده در روزهای آتی است یا روی ژاوی برای تابستان پیش رو حساب کرده اند. شب گذشته و پس از شکست از اتلتیکو، لیونل مسی و سوارز به حمایت قاطع از والورده پرداختند و گییرمو آمور مدیر ارتباطات بارسا نیز اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای اخراج والورده ندارند.

اینگونه به نظر می رسد که اگر والورده به صورت فوری اخراج نشود، بند تمدید یک ساله او در انتهای فصل نیز فعال نخواهد شد و او تحت هر شرایطی تیم را ترک خواهد کرد. همه شواهد دال بر این است که ژاوی هرناندز در آینده ای نزدیک هدایت بارسلونا را عهده دار خواهد شد. او جانشین مربی ای خواهد شد که تحقیرآمیزترین شکست های بارسا در لیگ قهرمانان برابر رم و لیورپول به نام او ثبت شده است.

Image result for valverde xavi

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdmmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسا و والورده به نقطه پایانی رسیدند؟