تاریخ انتشار: 1398/10/20 19:49
کد خبر: 75129

انتخاب جالب بارسا برای جانشینی والورده

مدیران باشگاه بارسلونا، سرمربی کنونی السد قطر را یکی از گزینه‌های جانشینی ارنستو والورده می‌دانند.
انتخاب جالب بارسا برای جانشینی والورده

یک روز پس از شکست ۳ بر ۲ تیم فوتبال بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا و ناکامی در رسیدن به دیدار فینال، مدیران این باشگاه با ژاوی هرناندس، سرمربی کنونی السد قطر دیدار کردند. این سفر البته از پیش تعیین شده و به منظور بررسی وضعیت عثمان دمبله بوده که در حال حاضر در آکادمی اَسپایر قطر در حال ریکاوری است.

بر اساس گزارش «رادیو کاتالونیا»، کارسکار گرائو، مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا به همراه اریک آبیدال، مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسا امروز (جمعه) در دوحه با ژاوی هرناندس ملاقات داشته‌ و احتمال حضور وی روی نیمکت آبی‌واناری‌ها در آینده‌ای نزدیک را جویا شده‌اند. این ادعا در حالی مطرح شده که جایگاه ارنستو والورده به خاطر نتایج پرفراز و نشیب کاتالان‌ها در فصل جاری، متزلزل است.

سرمربی کنونی السد قطر که بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۲۰۱۵ (با احتساب دوره حضورش در تیم‌های آکادمی بارسلونا) عضو بارسا بود، هیچگاه نتوانسته علاقه‌اش به سرمربیگری آبی‌واناری‌ها را پنهان کند.

بارسلونا در چهار بازی اخیر لالیگایی خود تنها یک بازی را با برد به پایان برده است. «رادیو کاتالونیا» پیش از این خبر داده بود، روز دوشنبه هفته پیش‌رو قرار است جلسه‌ای سرنوشت‌ساز بین مدیران باشگاه بارسلونا برگزار شود و در آن در خصوص اخراج یا ادامه همکاری با والورده تصمیم‌گیری خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2av88l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بارسا و والورده به نقطه پایانی رسیدند؟