تاریخ انتشار: 1398/10/21 21:58
کد خبر: 75012

شاگردان سولسشر توفان به پا کردند!

یونایتد با نمایشی مقتدرانه موفق شد با چهار گل نوریچ را مغلوب کند.
شاگردان سولسشر توفان به پا کردند!

 منچستریونایتد که در فصل جاری برابر تیم های پایین جدول نتایج چندان خوبی نگرفته بود، امشب موفق شد با درخشش مهاجمان جوان خود در استادیوم اولدترافورد، با چهار گل تیم رده بیستمی نوریچ را مغلوب کرده و 34 امتیازی شود.

یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال ویلیامز می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه راشفورد از بالای دروازه نوریچ به بیرون رفت.

اما حملات یونایتد ادامه یافت و در دقیقه 26 این تیم به گل اول دست یافت. روی ارسال خوان ماتا، این مارکوس راشفورد بود که با یک ضربه والی دقیق موفق شد گل اول یونایتد را وارد دروازه تیم کرول کند.

در دقیقه 30 منچستر فرصت خوبی برای رسیدن به گل دوم داشت، اما این بار ضربه پریرا از درون محوطه با مهار تیم کرول همراه شد. دقایقی بعد و روی ارسال ویلیامز، این بار فرد صاحب موقعیت مناسبی برای زدن گل دوم شد، اما ضربه محکم از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

اما در لحظات پایانی نیمه اول نوریچ تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت. کانتول در گوشه محوطه صاحب موقعیت خوبی شد، اما ضربه محکم او با مهار فوق العاده داوید دخیا همراه شد و در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 یونایتد به پایان رسید.

یونایتد نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 49 به گل رسبد. ویلیامز در محوطه توسط تیم کرول متوقف شد تا این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شود و مارکوس راشفورد این موقعیت را تبدیل به گل کرد.

اما توفان شاگردان اوله گونار سولسشر ادامه یافت و این تیم خیلی زود و دقیقه 54 به گل سوم هم رسید. این بار ارسال دقیق خوان ماتا از سمت راست با ضربه سر محکم آنتونی مارسیال همراه شد تا این ستاره جوان فرانسوی نیز در شب درخشان یونایتد سهم آفرینی کند.

دقایقی بعد و روی ارسال عرضی پریرا، ویلیامز تقریبا در مقابل دروازه خالی می توانست زننده گل چهارم لقب گیرد، اما ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.

اما در دقیقه 74 یونایتد به گل چهارم هم دست یافت. میسون گرینووند پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی و دقیق گل چهارم را نیز وارد دروازه نوریچ کرد.

در ادامه یونایتد فرصت هایی برای زدن گل پنحم هم داشت که به نتیجه نرسید و در نهایت یونایتد با همان نتیجه 0-4 نوریچ را مغلوب کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lopo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی درخشان یونایتد مقابل نوریچ