تاریخ انتشار: 1398/10/24 21:02
کد خبر: 74574

درخواست سنگین باشگاه پرتغالی از منچستریونایتد

اسپورتینگ لیسبون برای صادر کردن مجوز انتقال بازیساز ۲۵ ساله خود به منچستیونایتد، مبلغ سنگینی طلب کرده است.
درخواست سنگین باشگاه پرتغالی از منچستریونایتد

تیم فوتبال منچستریونایتد قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی برونو فرناندز هافبک تیم اسپورتینگ لیسبون را به خدمت بگیرد.  

با این وجود تاکنون هیچ توافقی میان ۲ تیم حاصل نشده است، اما باشگاه پرتغالی آماده است تا هر چه زودتر این انتقال را نهایی کند، زیرا از نظر مالی فایده زیادی برای این تیم خواهد داشت. طبق ادعای اکسپرس اسپورتس، اسپورتینگ لیسبون برای این که اجازه جدایی هافبک ۲۵ ساله خود را صادر کند، از منچستر یونایتد مبلغ ۶۵ میلیون یورو طلب کرده است.  

باشگاه پرتغالی همچنین درخواست کرده مارکوس روخو مدافع آرژانتینی و ۲۹ ساله شیاطین سرخ هم به عنوان بخشی از این معامله به این تیم بپیوندد.

فرناندز پس از گذراندن چند فصل درخشان در ترکیب اسپورتینگ لیسبون، تمایل زیادی برای پیوستن به منچستریونایتد دارد، اما روخو که پیش از این به مدت ۲ فصل در تیم پرتغالی بازی می‌کرد و در سال ۲۰۱۴ با نظر لوئیز فن خال از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست، رغبتی برای بازگشت به تیم سابقش ندارد.  

مسئولان باشگاه منچستریونایتد قصد دارند این بازیکن را هرچه زودتر به خدمت بگیرد تا کادرفنی این تیم بتواند از فرناندز در بازی برابر لیورپول استفاده کنند.

منچستریونایتد یکشنبه هفته آینده میهمان لیورپول خواهد بود و نمانیا ماتیچ، فرد و آندریاس پریرا تنها هافبک‌های منچستریونایتد هستند که می‌توانند در این بازی در ترکیب تیمشان قرار بگیرند.  


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zawg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طرح جالب سایت گل به بهانه سالروز اولین هت‌تریک رونالدو