تاریخ انتشار: 1398/10/24 23:16
کد خبر: 74554

کاوانی در یک قدمی مادرید

سرمربی اتلتیکومادرید خیلی واضح و شفاف، خواسته‌اش برای بازار نقل و انتقالات زمستانی را مطرح کرده است: کاوانی یا کاوانی! هیچ گزینه دیگری هم وجود ندارد.
کاوانی در یک قدمی مادرید

ادینسون کاوانی مهاجم باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، تنها درخواست دیگو سیمئونه در بازار زمستانی است. او از چندین هفته پیش از مقامات باشگاه خواسته بود تا در بازار زمستانی یک مهاجم برای تیمش خریداری کنند و گزینه مدنظر او کاوانی اروگوئه‌ای است. اما در این راستا، اتلتیکومادرید با مشکل بزرگی مواجه شده و آن هم محدودیت دستمزد بازیکنان تیمش است و همین موضوع باعث شده تا جذب کاوانی کار ساده‌ای برای این تیم نباشد.

مذاکرات برسر انتقال کاوانی به مادرید از مدت‌ها پیش آغاز شده و برتا، مدیرورزشی اتلتیکو مدتهاست که دائما با لئوناردو مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن در تماس است. البته حضور اتلتیکومادرید در تورنمنت سوپرکاپ اسپانیا برای مدتی باعث وقفه در روند مذاکرات شد، ولی اتلتیکویی‌ها دست از تلاش برای جذب این مهاجم اروگوئه‌ای برنداشته‌اند.

درهمین راستا، خیل مارین، یکی از مدیران ارشد باشگاه اتلتیکومادرید امروز عازم پاریس شده تا در اجلاس باشگاه‌های اروپایی شرکت کند و دراین اجلاس او در کمیته اجرایی خواهد بود. در این جلسه مدیرانی از باشگاه‌های مختلف اروپایی از جمله یوونتوس، باشگاه‌های مختلف انگلیسی و پاری‌سن‌ژرمن نیز حضور دارند. اگرچه خیل مارین پیش از این هم با نمایندگانی از باشگاه پاریسی درمورد کاوانی صحبت کرده، اما به نظر می‌رسد که روند مذاکرات دراین راستا در روز‌های آتی ادامه پیدا کند.

سران باشگاه اتلتیکو به خوبی می‌دانند که تنها ۱۵ روز دیگر تا پایان مهلت بازار نقل و انتقالات زمستانی باقی است و اگر می‌خواهند کاوانی را در بازار زمستانی مال خود کنند، باید سریعا کار را تمام کنند. خود کاوانی هم تمایل زیادی دارد تا به اتلتیکومادرید منتقل شود وشخصا مشکلی با این انتقال ندارد. اما مشکل اینجاست که جدا کردن چنین بازیکن ارزشمند و توانایی، آن هم از تیم سرسختی مثل پاری‌سن‌ژرمن کار ساده‌ای نخواهد بود. افراد نزدیک به باشگاه اتلتیکو در صحبت‌هایی اعلام کرده اند که روند مذاکرات به صورت مثبتی در جریان است، ولی گام به گام و آرام آرام دنبال می‌شود.

دو هفته دیگر تا پایان مهلت بازار زمستانی باقی است و اتلتیکویی‌ها به جز ماجرای کاوانی، چند پرونده دیگر را هم روی میز دارند که مربوط به جدایی احتمالی برخی از بازیکنانشان می‌شود. اما تنها بازیکنی که آن‌ها به دنبال جذبش هستند، ادینسون کاوانی است

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmq99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره PSG جایگزین رونالدو در رئال مادرید