تاریخ انتشار: 1398/10/29 23:03
کد خبر: 73991

کونته: هر وقت چیزی می گویم توسط رسانه ها بزرگ نمایی می شود!

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد فعالیت در بازار زمستانی را به مدیران تیم واگذار کرده است.
کونته: هر وقت چیزی می گویم توسط رسانه ها بزرگ نمایی می شود!

اینتر عصر امروز و در شرایطی که نمایش چندان خوبی ارائه نداد، با نتیجه 1-1 در خانه لچه متوقف شد تا برای دومین هفته متوالی با این نتیجه امتیاز از دست بدهد. آنتونیو کونته بعد از این دیدار مدعی شد شرایط تعویض و ورود بازیکنان جدید را نداشته و اینتر در کسب پیروزی در چنین بازی هایی ناتوان نشان داده است.

آنتونیو کونته گفت: "ما تیمی هستیم که باید با سرعت 100 کیلومتر در ساعت حرکت کنیم و اگر راندمان ما پایین تر از این باشد، به جای پیروزی در این دیدار به تساوی می رسیم. اگر سرعت متوسطی داشته باشیم، نمی توانیم پیروز شویم. ما در تمام نیمه اول فصل با سرعت تمام به مصاف رقبا رفتیم و وقتی این کار را نکنیم، یک تیم کاملا عادی و معمولی به شمار می آییم.

تعداد محدودی بازیکن در اختیار داشتم و قادر نبودم باز هم تعویض کنم و همین باعث شد نتوانیم به پیروزی دست یابیم. ما نمی توانیم در دیدارهایی که اینگونه پیش می روند به پیروزی دست یابیم.

من هرگز در مورد نقل و انتقالات ژانویه حرفی غیر عادی نزده ام که برای دیگر مربیان دشوار باشد. اما هر وقت چیزی می گویم همیشه توسط رسانه ها بزرگ نمایی شده یا پیچیده می شود. تکرار می کنم که من از داشتن این بازیکنان خوشحالم. باشگاه می تواند ارزیابی هایش را انجام دهد و ما باید تلاش کنیم میانگین کسب امتیازات را حفظ کنیم. این باشگاه است که اگر بخواهد کاری انجام دهد باید تصمیم بگیرد، من فقط مربی هستم و این مسائل را به آنها واگذار می کنم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdgmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی اینتر: روملو الماس زبری بود که نیاز بود آن را صیقل دهیم