تاریخ انتشار: 1398/10/30 21:25
کد خبر: 73881

اینتر با ستاره نیجریه های چلسی به توافق رسید!

ویکتور موسس، ستاره نیجریه ای تحت قرارداد با چلسی در آستانه انتقال به اینتر است.

 علیرغم مطرح شدن نام های فراوان، اینتر هنوز به جز اشلی یانگ موفق به خرید جدیدی در بازار نقل و انتقالات زمستانی نشده، اما سایت گل مدعی شد ویکتور موسس، شاگرد سابق آنتونیو کونته که در حال حاضر به صورت قرضی در فنرباغچه بازی می کند، با اینتر به توافق شخصی دست یافته و به نظر می رسد انتقال او به سن سیرو با مبلغ 10 میلیون یورو به صورت قرضی و بند خرید قطعی باشد.

فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی نیز ساعتی قبل تلویحا این انتقال را تایید کرده و مدعی شد ویکتور موسس به چلسی باز می گردد، اما مذاکرات برای جدایی او ادامه دارد و او احتمالا در همین زمستان از چلسی جدا خواهد شد.

ویکتور موسس در سیستم 2-5-3 کونته در دوران حضور در چلسی در جناحین عملکرد خوبی داشته و یکی از عوامل قهرمانی این تیم در فصل اول حضور سرمربی ایتالیایی در لیگ برتر بود. از زمان ورود کونته به اینتر، این تیم بازیکنانی چون والنتینو لازارو و کریستیانو بیراگی را نیز در این پست جذب کرده، اما هیچکدام هنوز قادر به برآورده کردن انتظارات کونته نبوده اند. هفته گذشته به نظر می رسد انتقال لئوناردو اسپیناتزولا از رم به اینتر قطعی باشد، اما این مدافع ایتالیایی در تست های پزشکی رد شد و حالا اینتر به عنوان جایگزین برای خرید ویکتور موسس از چلسی به توافق دست یافته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9paz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچستریونایتد برای خرید ویدال با اینتر وارد رقابت شد