تاریخ انتشار: 1398/11/03 20:30
کد خبر: 73567

لیورپول نیازی به خرید امباپه ندارد

اسطوره باشگاه لیورپول خرید کیلیان امباپه را برای لیورپول یک ریسک بزرگ می داند.

استیو مک منمن، ستاره سابق لیورپول و رئال، معتقد است که این تیم نیاز به پرداخت 300 میلیون یورو برای کیلیان امباپه ندارد خصوصا که این بازیکن با چنین قیمتی می تواند یک ریسک باشد. 

اخیرا صحبت هایی مبنی بر احتمال تلاش لیورپول برای جذب امباپه در هفته های اخیر مطرح شده است. امباپه علاقه ای به جدایی از پاری سن ژرمن به زودی ندارد اما انتظار می رود که در آینده برای حضور در باشگاهی بزرگتر و تجربه چالشی جدی تر از این تیم فرانسوی جدا شود. او چندی قبل لیورپول را بابت قدرت ماه های اخیر و پیروزی های متعددش تحسین کرده بود. صدرنشین لیگ برتر همین حالا نیز با حضور محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو یکی از بهترین خط حمله ها را دارد و مک منمن دلیلی برای خرید امباپه نمی بیند. 

او در گفتگو با سایت هورس ریسینگ گفت:« من دوست دارم که امباپه به لیورپول بیاید. در سه یا چهار سال اخیر بارها گفته ام که او به یکی از بهترین بازیکنان تبدیل خواهد شد اما لیورپول در حال حاضر عالی است و نیاز ضروری به کیلیان امباپه ندارد. آنها باید حدود 300 میلیون یورو برای او بپردازند. اجازه بدهید صادق باشیم این قیمت او خواهد بود.»

مک منمن ادامه داد:« اگر نیمار 222 میلیون یورو ارزش دارد، پس امباپه هم 300 میلیون یورو خواهد بود. لیورپول در حال حاضر بهترین است بنابراین باید مراقب حرکات خود در بازار باشد. حضور یک بازیکن بزرگ دیگر که همین حالا نیز جزو بهترین بازیکنان دنیاست، شاید سایر بازیکنان فعلی را ناراحت و دلسرد کند. لیورپول باید موارد زیادی را برای این خرید مدنظر بگیرد. از سوی دیگر این اقدام یک ریسک واقعی است. بارسلونا نیز در خرید آنتوان گریزمان همینطور رفتار کرد. رئال نیز در زمان حضور رونالدو، بیل و بنزما چنین کاری نکرد. من فکر می کنم خوشحالی تیم از هر چیزی مهمتر است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdjoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



لیورپول برای فروش صلاح شرط گذاشت