تاریخ انتشار: 1398/11/16 12:13
کد خبر: 72043

روسونری تا ابد قدردان زلاتان ابراهیموویچ خواهد بود!

زونمیر بوبان مدیر ورزشی آث میلان با ستایش از زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید زلاتان با گرفتن تصمیم بازگشت به میلان ممکن بود خیلی چیزها را از دست بدهد ولی با شجاعت این تصمیم را گرفت.
 روسونری تا ابد قدردان زلاتان ابراهیموویچ خواهد بود!

زونمیر بوبان، اسطوره باشگاه آث میلان و مدیر ورزشی این تیم می‌گوید روسونری تا ابد قدردان زلاتان ابراهیموویچ خواهد بود چرا که در بازگشت اخیرش به میلان زمانی این تصمیم را گرفت که لازم نبود چیزی را به کسی ثابت کند اما در عین حال ممکن بود خیلی چیزها را از دست بدهد ولی با شجاعت تصمیم خودش را گرفت و راهی سن‌سیرو شد.

ابراهیموویچ که در سال 2012 میلان را ترک کرده بود در ماه گذشته میلادی دوباره به این باشگاه بازگشت و بلافاصله در سن‌سیرو موفق ظاهر شد. ایبرا از زمانی که به عنوان بازیکن آزاد از لس‌آنجلس گلکسی به میلان منتقل شده در رختکن این تیم روحیه بازیکنان را به شدت بالا برده و در پنج بازی برای روسونری دو گل به ثمر رسانده است.

بوبان در این باره گفت:" ایبرا بازیکنی بسیار کاریزماتیک و فوق‌العاده حرفه‌ای است. او با اینکه از خیلی جهات بازیکن بسیار بزرگی است با فروتنی قابل توجهی به میلان پیوست".

مدیر ورزشی میلان در ادامه گفت:" ایبرا روی هم‌تیمی‌های جوانش تاثیر زیادی داشته و اعتماد به نفس‌شان را به شدت بالا برده. ما تا ابد قدردان زلاتان خواهیم بود چون او نیازی نداشت که چیزی را به کسی ثابت کند ولی با پیوستن به میلان ممکن بود خیلی چیزها را از دست بدهد".

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdd5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رویارویی با زلاتان در لباس میلان دشوار است!

شش شروع به یاد ماندنی!
کورد منحصر به فرد مهاجم منچستریونایتد؛