تاریخ انتشار: 1398/11/19 19:34
پیولی:
کد خبر: 71644

زلاتان الهام بخش ما برابر اینتر است

استفانو پیولی سرمربی میلان معتقد است که زلاتان می تواند نقشی بسیار تعیین کننده در دربی فردا شب برابر اینتر داشته باشد.
زلاتان الهام بخش ما برابر اینتر است

 میلان با 32 امتیاز در رده نهم سری آ قرار دارد ولی بر کسی پوشیده نیست که پس از بازگشت زلاتان در انتقالات ژانویه، شرایط این تیم بسیار بهتر شده است. هدف میلان کسب سهمیه لیگ قهرمانان و رسیدن به رتبه چهارم است. روسونری با آتالانتای رده چهارمی فعلا هشت امتیاز اختلاف دارد.

بازی فردا برابر اینتر که تیم دوم جدول است، اهمیت فوق العاده ای دارد. اینتر بازی رفت را با دو گل پیروز شد و این می تواند یک دربی انتقامی هم باشد.

استفانو پیولی در نشست خبری دربی میلان گفت:« فاصله زیادی بین ما و اینتر در جدول وجود دارد که نشان می دهد آنها بهتر از ما کار کرده اند. ما شروع خوبی در فصل جاری نداشتیم ولی سعی ما این است که ناکامی گذشته را جبران کنیم. در روزهای اخیر سعی کرده ام تا تیم را در بهترین شرایط ذهنی به دربی برسانم. هر بازی برای پیروزی وارد زمین می شویم ولی کتمان نمی کنم که ارزش بازی با اینتر بیشتر از سه امتیاز است. دربی دیداری است که باید در آن پیروز شوید. مهمترین بخش آماده سازی برای این بازی، اتخاذ یک استراتژی درست و بر اساس خصوصیات حریف مقابل است.»

کریستین اریکسن ستاره جدید اینتر احتمالا در دربی پشت لوکاکو و لائوتارو بازی خواهد کرد. در میلان نیز چالهان اوغلو همین نقش را بازی می کند و پشت زلاتان وظیفه تغذیه او در خط حمله را خواهد داشت.

پیولی در این رابطه گفت:« نگران نیستم. با تاکتیک های اینتر آشنا هستم و باید در دربی تیمی متحد و خطرناک مقابل دروازه اینتر باشیم. باید بتوانیم از موقعیت های مان به موقع و درست استفاده کنیم. برای حریف احترام قائلیم و می دانیم که تیمی قدرتمتند هستند. مطمئنم که بازی دشواری پیش روی ما قرار دارد ولی باید به ایده های مان پایبند بمانیم.»

زلاتان:« او بازی قبلی را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی توانسته با ما تمرین کند و این یعنی برای دربی در دسترس خواهد بود. زلاتان الهام بخش ما برابر اینتر است. باید به چهره او نگاه کنیم و از انگیزه و اشتیاق درونی اش برای بازی فردا الهام بگیریم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wldwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره برزیلی فاش کرد / فشار استراماچونی باعث جدایی ام شد