تاریخ انتشار: 1398/11/21 16:16
کد خبر: 71440

مورینیو: بر خلاف نظرتان در تاتنهام خوشحالم

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام تاکید بر خلاف برخی ادعاها از هدایت این تیم رضایت دارد.
 مورینیو: بر خلاف نظرتان در تاتنهام خوشحالم

 دیشب ژوزه مورینیو برای تماشای بازی لایپزیش، حریف آتی تیمش در لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ به آلمان سفر کرده بود. این سرمربی پرتغالی مدعی شد در چنین سفرهایی او متوجه جزئیاتی می شود که در تلویزیون و ویدئوها قابل تشخیص نیست.

ژوزه مورینیو گفت: "برخلاف بعضی از افراد که می خواهند در بین تیتر اخبار بوده و چیزهایی بگویند که درست نیست، من واقعا در این باشگاه خوشحال هستم. شما من را خیلی خوب و به اندازه کافی می شناسید که بدانید که من واقعا راضی هستم. شرایط دشوار است؟ بله، اما اگر این کار سخت نبود که این شغل به من تعلق نداشت.

من بازیکنان و خصوصیات آنها را دوست دارم. رابطه ام با بازیکنانم مورد پسندم است و اگر چهره بدی از من می بینید به دلیل رقم خوردن یک نتیجه ضعیف است، من نمی توانم خودم را تغییر دهم. واقعیت این است که من خوشحال بوده و مشتاقانه منتظر اتفاقات پیش رو و فراتر از آن روزهای فصل آینده خواهم بود. من می خواهم از ماه ژوئن کارم را با بازیکنان آغاز کنم. بازیکنانم برای استراحت روحی و جسمی در حال حاضر به چند روز استراحت نیاز دارند. اما برای من شرایط اینگونه نیست و من بهترین راه برای کمک به تیم را کار کردن می دانم.

سفر به آلمان؟ این سفر بسیار مهم است و من می توانم جزئیات کوچک حتی گرم کردن بازیکنان، عملکرد جداگانه هر نفر و آنچه در تلویزیون و ویدئوها قابل مشاهده نیست را ببینم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p86ro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مورینیو: خراب شدن پنالتی منچسترسیتی خواست خدا بود!/ از ماه نوامبر می‌دانستم لیورپول قهرمان می‌شود

آقای خاص به مدافع تاتنهام چه گفت؟
جافت مورینیو پرسید نمی‌ترسی بازی کنی؟ گفتم نه!: